Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av marybell
Är det någon som har mönster eller kan förklara hur omlottbyxor (INTE fiskarbyxor) ska sys.....jag är såå sugen på ett par.
Användarens profilbild
Av marybell
Oj då ska jag dit och kolla då! Tack för tipset! :lol:
Användarens profilbild
Av marybell
tackar!
Användarens profilbild
Av Siena
Marybell - jag har ett par sådana byxor och om du vill så kan du ju komma hit på en fika (eller kommer jag till dig) så kan du få spana in dem och "rita" av dem!
Användarens profilbild
Av marybell
Yeeeh! Hördu, kan ni inte försöka ta er in nästa vecka kanske? Skulle vara sååå nice att ses men är inte jättepigg på Lund fn...och Dragans mamma kanske kommer från Serbien och bla bla...men ni har bil eller hur? Det var ett bra tag sen! Jag ritar gärna av byxorna så behöver jag inte lägga 130 kr på mönster just nu :lol:
Användarens profilbild
Av Siena
självklart kan vi ta oss in i nästa vecka! Det hade varit superkul! Vilken dag passer er bäst?
Användarens profilbild
Av marybell
Inte den blekaste.. onsdag kanske? Pm me.
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
marybell skrev:Yeeeh! Hördu, kan ni inte försöka ta er in nästa vecka kanske? Skulle vara sååå nice att ses men är inte jättepigg på Lund fn...och Dragans mamma kanske kommer från Serbien och bla bla...men ni har bil eller hur? Det var ett bra tag sen! Jag ritar gärna av byxorna så behöver jag inte lägga 130 kr på mönster just nu :lol:
Lägger mig i lite! Är din man också serb?
Användarens profilbild
Av Kotten
Jag vill säga en sak om omlottbyxor. Jag har två par och de är jättefina när man står stilla, en vindstilla dag. Men om det blåser mkt, eller om man rör sig eller sitter ner, så syns större delen av sidan på ovanlåren. Jag vet inte hur ni ser ut, men ovanlåren är en bit av min kropp som jag ogärna delar med mig av när jag, t ex, cyklar fram genom staden.

Är jag ensam om problemet med blottar-omlottbyxor?
Användarens profilbild
Av marybell
Sannasmamma: japp det är han, din också? Min pappa är från Serbien så det är därifrån jag har importerat mannen :lol:
Användarens profilbild
Av lotti
Kotten skrev:Jag vill säga en sak om omlottbyxor. Jag har två par och de är jättefina när man står stilla, en vindstilla dag. Men om det blåser mkt, eller om man rör sig eller sitter ner, så syns större delen av sidan på ovanlåren. Jag vet inte hur ni ser ut, men ovanlåren är en bit av min kropp som jag ogärna delar med mig av när jag, t ex, cyklar fram genom staden.

l

Löses enkelt genom att knyta dem åt andra hållet. bakifrån och fram först och framifrån och bak sist!!!
Användarens profilbild
Av Siena
Kotten skrev:Jag vill säga en sak om omlottbyxor. Jag har två par och de är jättefina när man står stilla, en vindstilla dag. Men om det blåser mkt, eller om man rör sig eller sitter ner, så syns större delen av sidan på ovanlåren. Jag vet inte hur ni ser ut, men ovanlåren är en bit av min kropp som jag ogärna delar med mig av när jag, t ex, cyklar fram genom staden.

jag tycker ungefär samma - därför används mina mest till stranden. I stan tar jag hellre thai-fiskarbyxorna om jag vill vara lite slappe-klädd!

Har ni tänkt på att denna tråden numera minst handlar om något Göra-själv! :wink: Det blev en riktigt social tråd! :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?