Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mi
Nu har avin till didyn kommit! JIiippiiiIII! *dances her happy-joy-joy-dance*

Dottern ska springa ner och hämta den åt mig Fler som fått sina didysar?
Senast redigerad av Mi den mån jun 13, 2005 12:48, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Tabby
Vad kul. Vill ha omdömen sedan :-)
Användarens profilbild
Av Mi
Första intrycket (jämnför med min enda vävda sjal -antiquan):

Färgerna- är väldigt diskreta (beige, naturvit)
Tyget- Tjockt, glatt, robust
Knytning- provade omslut-x utan barn (lillen sover :? ) och får nog till det med en pytteknut fram när han är i.

Den ändå nackdelen som jag kom på var att man kanske inte ska knyta när underlaget är som lerigast.. :roll:

Mer kommer under /fakta om olika sjalar/ :D

Åh! Lin, jag dör av nyfikenhet! Jag kommer och hämtar ut den åt dig :mrgreen:
Användarens profilbild
Av April
Bilder, bilder, bilder :-D

Kram
Användarens profilbild
Av Anna
Å jag har en sådan lyx att nästan allt kommer hem i lådan. Inte ofta jag får avi. Jätteskönt.
Användarens profilbild
Av mojsan
..hämtade ut Jakob idag, rapporterar om några dagar.
Användarens profilbild
Av Mi
Nu har det hänt något mycket underligt :shock: Jag fick ju min fina didy igår. Var helt säker på att jag hade beställt en Lars men den var inte olivgrön/naturvit utan beige/naturvit. Tänkte då att jag hade visst betällt den andra "Björn". Lika glad var jag för det. Så i morse när jag hade tvättat upp didyn och ska plocka upp den från maskin så är den olivgrön :shock: ! Jag rusade till sambon och frågade om jag såg fel. Vi båda var helt säkra på att den hade en HELT annan färg igår. Hmmm.. märkligt :roll:

Någon annan som varit med om detta "trolleri" :?:
Användarens profilbild
Av marlene
Mi skrev:Nu har det hänt något mycket underligt :shock: Jag fick ju min fina didy igår. Var helt säker på att jag hade beställt en Lars men den var inte olivgrön/naturvit utan beige/naturvit. Tänkte då att jag hade visst betällt den andra "Björn". Lika glad var jag för det. Så i morse när jag hade tvättat upp didyn och ska plocka upp den från maskin så är den olivgrön :shock: ! Jag rusade till sambon och frågade om jag såg fel. Vi båda var helt säkra på att den hade en HELT annan färg igår. Hmmm.. märkligt :roll:

Någon annan som varit med om detta "trolleri" :?:
Jo det var ju nån (minns inte vem) som trodde hon hade fått fel sjal och hörde av sig till dom och dom sa att det blir inte rätt färg förens man har tvättat den.
Användarens profilbild
Av Anso
Det stämmer Lars ändrar färg efter tvätt. Tvätta några gånger så kommer rätt färg fram. Färgväxande bomull var det väl det hette tror jag.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?