Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tinaw
Tibetansk ryggsäck är en favorit. Eller ryggsäck med knut över bröstet, en "fjäril". Båda gör jag med 3.50sjalen, och en hel del tyg över. Tibetabsk rygga finns en tråd om längre ner med länkar o bilder. Den variant jag gör kommer från www.thebabywearer.com.
Användarens profilbild
Av Kristina
Ryggsäck med knut över bröstet. En bra omsluten knytning är skönare, men det får jag inte till utan hjälp, och hafsigt omslut är inte lika skönt som en bra ryggsäck...
Användarens profilbild
Av marlene
Kristina skrev:Ryggsäck med knut över bröstet. En bra omsluten knytning är skönare, men det får jag inte till utan hjälp, och hafsigt omslut är inte lika skönt som en bra ryggsäck...
Jag knöt med knut över bröstet och det kändes bra, jag har inte provat utan men jag inbillar mig att det är skönare med knut :)
Användarens profilbild
Av Kristina
Jo, det är det. Att bara dra bakåt direkt utan att korsa alls över bröstet tycker jag känns extremt osäkert, som att sjalen ska halka ner från axlarna hela tiden. Sen kan man ju bara korsa över bröstet också utan att knyta, det har jag gjort länge eftersom jag fått för mig att knuten blir så klumpig (vilket jag nu har upptäckt att den inte alls blir) och det blir också skönt, men då är det lite pilligare att hålla kanterna sträckta så knytningen kan lätt börja sacka litegrann.
Användarens profilbild
Av mojsan
..gillar tibetanen.

Testat dubbel-x ordentligt, och den kan nog bli ny favvis, varför har jag inte kommit på den förut???
Senast redigerad av mojsan den ons jun 15, 2005 23:18, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Alven
Jag gillar antingen tibetan eller ryggsäck med kors över bröstet, knuten blir för hård mot bröstbenen tycker jag (inget underhudsfett just där...) om jag gör knut fram. Tibetan går dock bra, för då hamnar knuten ovanpå korset... hoppas ni fattar! :lol:
Av luxia
Sen har jag börjat testa höftkryss litegrann. Det är visserligen ingen ryggknytning, men något som kan vara smidigt i vissa lägen. (Här vid tangentbordet, t.ex.) :)
Användarens profilbild
Av Anso
Jag gillar xomslut på ryggen.
Har fått till det rätt bra med hur man brer ut krysset över bebben så det känns väldans stadigt. När Hanna sitter i Patapum på ryggen så kan hon kränga omkring betydligt mer tycker jag.
Användarens profilbild
Av Ally
X-omslut på ryggen känns jätteskönt, men meckigt innan det är färdigt, så jag säger Tibetansk ryggknytning. Favvisen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?