Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Hur sjutton ska jag knyta henne NU då?? Jag använder fortfarande omslutet X, men så fort hon är vaken så pillar hon ut en arm och slänger den över kanten och sedan hänger hon för att se framåt (tänk er hur vissa män ser ut när de backar, armen över passagerarstolen så vet ni...). Är det dags för ryggknyt nu då?? Eller ska man försöka få till någon slags framåtvänd knytning??

HILFE!

//Kaja
Användarens profilbild
Av naggie
Kaja skrev:tänk er hur vissa män ser ut när de backar, armen över passagerarstolen så vet ni
:rofl:

Jag förstår precis. Albert är likadan och jag måste säga att det inte blir så mycket bättre av att honom på ryggen. Han vill helt enkelt ut och typ springa eller nåt. Jag har inte provat att ha honom i buddha utomhus, det känns inte tillräckligt bekvämt för utomhusvistelse.
Prova rygg och se om din bebbe blir nöjd, annars är det bara att fortsätta vingla omkring pga snedbelastningen :wink:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Kaja skrev:Eller ska man försöka få till någon slags framåtvänd knytning??
Ett alternativ till framåtvänt - prova gärna vagga för större bebis där hon sitter och kan se och "hänga med" i vad som händer, samtidigt som hon kan vända sig in mot dig om hon behöver :)

Knytinstruktioner finns hos Babyboden: HÄR

Klistrar in en bild på resultatet också (hoppas det är ok Mia :wink:)
Bild
Av Barakäringen
Jag använde vagga rätt mycket när detdär krängandet började. Prova Buddha också, min bebis trivdes finifint med det ett litet tag. Nu när han är lite stadigare har jag honom knuten mot mig, han accepterar att vara ganska hårt inknuten,och då blir snedbelastningen inte lika stor, tycker jag.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?