Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ZaZi
Kolla in den här duken (ja, det är en duk :) ) som jag köpte på Indiska idag. "Rea på rean". 39:-, 70 bred och 2.70 lång. Fållad och klar liksom!

Kanske lite i kraftigaste laget (men det är ju :heart: älsklingstösen :heart: också :lol: ) men jag ska testa att göra ringsjal av det. Plånboken är tom och begäret efter en randig ringsjal måste stillas! Nu behöver jag bara ett par fina ringar - kanske cerisa :wink:

Bild
Användarens profilbild
Av Nova
Absolut ett fynd! :tumup:
Fållat och klart låter ju helt underbart.
2,70 lång är kanske lite i längsta laget, så om du vill kan du nog kapa den några decimeter på längden.
2-2,20 brukar vara ganska lagom tycker jag.

Lycka till! :wink:
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
:iagree:

Det funkar utmärkt vet jag av egen erfarenhet. Min ringsjal är sydd av en likadan indiskaduk, fast den i olika blå, gröna & turkosa breda ränder. Helt perfekt. Blev tom över till en liten förvaringsryggsäck för min hemsydda långsjal (tunn & anpassad till supersommarens värme med liten bebis) vars ursprung var gardin från Indiska ....

Jag har själv spanat på just den på rean i händelse av att jag skulle vilja ha ytterligare en ringsjal eller hitta på ngt annat kul. Måste ta mig dit i morgon och kolla in om de har rea på rean på "mitt" Indiska oxå (hoppas,hoppas .....)
Användarens profilbild
Av Monia
Vilket snyggt fynd!!!! Perfekt när plånboken är tom och det är låååååååååångt till nästa utbetalning :wink: Jag tror att det kommer att bli kanonsnyggt med cerise ringar :tumup:
Användarens profilbild
Av knutis
Snygg, kanske ska jag oxå bege mig ut på stan och stanna på indiska.... :roll:

Ja, det blir en fin sjal. Lycka till!!

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?