Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sus
Jag köpte en längd pearltyg av annelie mest för att det var så billigt, jag behöver altså inte en långsjal till. Nu funderar jag på om jag skulle försöka mig på att sy en mei tai och tänkte att ett diagonalvävt tyg måste vara jätteskönt till axelbanden om man syr så där breda som Knyttet & K.
Kan man sy en mei tai av pearltyg, eller behövs det mer stadga i sittdelen?
Användarens profilbild
Av vovvemor
Jag har precis sytt en meitai av pearltyg faktiskt - den blev klar i förmiddags!

Den är jätteskön - sittdelen är fodrad med fleece och en del av midjebandet med dubbel fleece. Axelbanden går att breda ut. :tumup: från mig!
Användarens profilbild
Av sus
vovvemor skrev:Jag har precis sytt en meitai av pearltyg faktiskt - den blev klar i förmiddags!

Den är jätteskön - sittdelen är fodrad med fleece och en del av midjebandet med dubbel fleece. Axelbanden går att breda ut. :tumup: från mig!
Då kan ske jag ska våga mig på det då...
Användarens profilbild
Av Lydia
annars kanske du kan ha en panel i annan färg, om du tror att det blir "svajigt"?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?