Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Debbie
Hej på er!
Är inte helt ny bland sjalarna, men nu väntar jag sjalbarn nummer två (med första barnet kände jag inte till begreppet "bärsjal" men blev såld på dem med andra). Jag har förstått att Storken är en TOPPENSJAL, men bör man ändå köpa en elastisk för första tiden?
Tänker inte skaffa vagn det första jag gör, utan bära i alla situationer. Vad ska jag ha för en??
Kan berätta att jag hade en babybundler med första, men sen aldrig någon vävd.... :(
Användarens profilbild
Av zmurfan
Har du babybundlern kvar så använd den till den nyfödda i början. Sen när barnet börjar bli lite tyngre och det känns lite svajigt i sjalen så kan du börja se dig om efter en vävd sjal.
Det finns många vävda toppensjalar om man ska fråga alla här på forumet. Alla kommer rekommendera sin favorit.
De märken som finns är Storchenwiege, Bebina, Easycare, Didymos bland annat.
Det enda som funkar är att prova dig fram för att se vad du gillar för typ av sjal och färg. Alla är olika i materialet och alla färger är vackra på bild tycker jag men det är en helt annan sak att se de på riktigt sen.

Lycka till i djungeln och får du en massa funderingar och behöver mer råd så släng ut frågan på forumet bara.
Användarens profilbild
Av April
Jag tycker hetl klart att trikåsjal är mysigast i början :-D

Kram
Användarens profilbild
Av sus
Jag började bära Majken i en vävd Stork och det funkade jättebra, men sen köpte jag en trikåsjal för att det blev mindre bylsigt att ha under ytterkläderna på vintern. Så man behöver absolut inte ha en trikåsjal till en nyfödd, men som de andra säger, det är mysigare och lite mindre tyg om man ska böra under ytterkläderna.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?