[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 289150
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Tryckknappar på tygblöjor - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tinaw
Om du vill ha vanliga går det säkert bra. Fast jag föredrar plastknapparna, tycker de är superbra! Jag kan knappa åt dig om du vill, men det känns lite fånigt att skicka blöjorna genom halva Sverige när det måste finnas nån med pressverktyg närmare! Onödigt dyrt om inte annat.
Av majo0322
Jag har en där jag satte kardborrar i sidorna - fungerar helt ok, särskilt med ullbyxa utanpå. Jag skall nog sätta kardborrar i nästa omgång med (bomullsfrotte, som jag gjort en "pocket" av, och lägger inlägg i.

Sedan har jag sytt en ullbyxa (ritade av Swaddlebeesbyxan) i dubbelt ylletyg, och i den sydde jag i vanliga tryckknappar. Fungerar bra, men tog en faslig tid att sy... I nästa skall jag banka i knappar!
Användarens profilbild
Av Elin G
majo0322 skrev: Sedan har jag sytt en ullbyxa (ritade av Swaddlebeesbyxan) i dubbelt ylletyg, och i den sydde jag i vanliga tryckknappar. Fungerar bra, men tog en faslig tid att sy... I nästa skall jag banka i knappar!
Vad använde du för tyg? Vart fick du tag på det? Fungerar det bra? *tusen frågor :wink: *
Av majo0322
Jag använde vanligt ylletyg (typ kostymtyg) - men inte den allra tunnaste varianten av kamgarnsull =) Tänk litet varmare kavaj eller kjol.

Det fungerar över förväntan - jag trodde vi skulle få fetta in byxan direkt, men vi testade att använda, och den har glatt gått att använda flera veckor utan ullkur.

Nu skall jag bara ta mig i kragen och sy ett par till...

/
M.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?