Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Nickis
Min bebis är nu fyra månader och börjar bli tillräckligt stor för Ergon. Har hittills bara testat på mage, men har det någon betydelse om man bär på mage eller rygg? Eller kan man börja bära på ryggen redan nu? Tycker att det känns för läskigt att bära i sjalen på ryggen än.
Användarens profilbild
Av Mia
Du kan bära på ryggen om han är stadig i nacken och om hans ben är tillräckligt långa för att han ska sitta bra i selen.
Jag tycker dock bäst om att ha lite på magen så att man har kontakt hela tiden och ser hur han mår, ser om han somnar osv. Och jag skulle alltid bära en liten på magen om jag var ute bland folk!
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Mia skrev:Du kan bära på ryggen om han är stadig i nacken och om hans ben är tillräckligt långa för att han ska sitta bra i selen.
Jag tycker dock bäst om att ha lite på magen så att man har kontakt hela tiden och ser hur han mår, ser om han somnar osv. Och jag skulle alltid bära en liten på magen om jag var ute bland folk!
:iagree:
Användarens profilbild
Av Aylin
Mia skrev:Du kan bära på ryggen om han är stadig i nacken och om hans ben är tillräckligt långa för att han ska sitta bra i selen.
:iagree:
Användarens profilbild
Av tinaw
Jag tycker att man känner väldigt väl hur det är med bebisen när man har den på ryggen. Vi kör tex med blöjfritt, och även på ryggen märker man direkt om bebin vill ner och kissa.

Men ute bland mycket folk, tex marknader, bär jag mest på magen när de är så små. Många vill så gärna gosa med en bebis, och har man barnet på ryggen blir folk mycket mer närgågna upplever jag.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
När jag är ensam bär jag helst på magen, men är vi två vuxna tycker jag det är helt ok på ryggen med. Men än så länge vill jag också ha lite koll på vad som händer "där bak" :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?