Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mimmis
...
Senast redigerad av mimmis den ons aug 16, 2006 23:22, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Zandra
Avsmalnande absolut. Smidigast, liten knut osv.

Skulle även helst ha val på bredden på sjal och inte bara längden om man fick önska fritt.
Användarens profilbild
Av mimmis
Zandra skrev:Avsmalnande absolut. Smidigast, liten knut osv.

Skulle även helst ha val på bredden på sjal och inte bara längden om man fick önska fritt.
till vilken bredd då? :roll:
Användarens profilbild
Av Helena
Trikåsjal spelar mig ingen roll, den behöver inte vara avsmalnande. Vävd sjal vill jag nog gärna ha avsmalnande, för jag tycker det är lite lättare att ta tag i sjalen då på något vis, den blir lite smidigare. Men jag knyter ändå inte på de avsmalnande ändarna.

Ringsjal tycker jag nog att raka ändar är snyggast, likaså när det gäller korta sjalar, t ex 3,6 sjalar för höft-x, då hänger sjalen snyggt.
Användarens profilbild
Av Nova
På trikåsjal spelar det inte någon roll om det är raka eller avsmalnande ändar. Det blir liten knut oavsett.
Vävd sjal vill jag ha avsmalnande. Smidigare tycker jag.
Ringsjal ska helst vara raka ändar på. Men det är egentligen bara en utseendegrej.
Användarens profilbild
Av vovvemor
Jag vill ha raka ändar. På både trikåsjalar och vävda dito.
Användarens profilbild
Av Zandra
Mimmi_S skrev:
Zandra skrev:Avsmalnande absolut. Smidigast, liten knut osv.

till vilken bredd då? :roll:
Tja, kanske 55-60 cm skulle passa mig finfint och diverse andra sjalbärare verkar det som. 8)
Användarens profilbild
Av Mia
Sneda ändar!
Raka på ringsjal dock om det inte är en låång ringsjal, då kan det vara fint med sneda.
50-60 cm breda trikåsjalar, 70 på vävda absolut!
Av Aelia
På trikå vet jag inte, har inte haft med raka ändar, men vävda, konstigt nog tyckte jag bättre om raka, inte avsmalade som förut

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?