Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MissBeccis
Vart kan man hitta microfleece? Helst i butik i stockholm, inte via internet. Ungefärligt pris?
Användarens profilbild
Av marybell
Jag hittade billigt rosa microfleecetyg på stoof och stil, vet ej om de finns i stockholm..typ 25 kr metern
Användarens profilbild
Av knutis
marybell skrev:Jag hittade billigt rosa microfleecetyg på stoof och stil, vet ej om de finns i stockholm..typ 25 kr metern
Jag tror att de bara finns i Malmö.

Men kolla i vanliga tygaffärer, det är ju inte så ovanligt.
Användarens profilbild
Av MissBeccis
Ja de verkar inte finnas i Stockholm, men jag får väl ringa runt till lite olika affärer och kolla om de har.
Användarens profilbild
Av MissBeccis
Vet heller inte riktigt vad det är för skillnad, har aldrig sett det i verkligheten, men jag fick för mig att microfleece är svalare? Eller har jag helt fel?
Användarens profilbild
Av marybell
Microflece är tunnare och är mer elastiskt=passar bättre till vissa sjalar. Har du hittat tyg Miss Beccis? Annars ska jag hålla utkik här nästa ång jag går till sybutiken, man vet aldrig när man kan göra ett fynd! :lol:
Användarens profilbild
Av MissBeccis
Aha, då förstår jag. Ja det vore väldigt snällt, har ingen bra tygaffär i närheten av där jag bor. :(
Användarens profilbild
Av tinaw
Microfleece är ofta mindre elastisk än annan fleece. Därför passar det bättre till vissa typer av sjalar, som t ex bärpåsar. Till tex en långsjal är det tjockleken som gör microfleece lämpat framför vanlig fleece.
Användarens profilbild
Av marybell
Mindre ska det vara :duh:
Användarens profilbild
Av MissBeccis
tinaw: Ok, tack då vet jag. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?