Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mia
Ja det kan räcka till dig.
Jag är 185, 70 kg och drar en 4.2.
Annars, ryggsäck, tibetan, känguru, bas-x, dubbelt-x, höftkryss...
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Med en generös tilltagen Hoppediz skulle jag nog kunna knyta omslutet på ryggen. Min Stork 4,1 var perfekt (första knuten på helbredd). Jag är dock lite större 160 cm/55 kg
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
AnKa skrev:Hmm, låter som om jag borde provknyta altså.
Fast jag tycker att jag får en meter över när jag knyter med min 4,6:a. En 4,1:a skulle iallafall ge överflödiga svansar den med.
Ett provknyt tycker jag absolut att du ska ta. Jag kan nästan, nästan knyta omslutet på ryggen med min pärla som är 4 m med raka ändar (eller var det med min hoppis som är 3.75....?) och jag är ju en yppig 42:a.
Användarens profilbild
Av Kristina
Det skulle jag tro att du kan, min girasol är 3,7 med raka ändar och jag kan knyta omslutet på ryggen (utan knut över bröstet). Väger runt 65 kilo och är 163 cm lång.
Av ansve9
Det går nog utmärkt! Fast bäst blir det nog med sneda ändar, för det kommer nog inte vara så mycket över att knyta med! Jag är större än du på alla håll :wink: :D och älskar att göra omslut med min wellen 3.6m.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?