Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av luxia
Vad smidigt! Nu sitter jag framför datorn på ett enkelt sätt med båda händerna på tangentbordet och ingen bula på magen.

Det får jag prova fler gånger, för nu tycker han att det får räcka ...
Användarens profilbild
Av trollmamma
Den knytningen använde jag mycket när Tor var lite mer med o det bästa är att man kan sluta den om honom när han somnat !
Användarens profilbild
Av Gabnus
O den måste jag kolla upp. Jag är för kass med knytningarna. Hade en med trikåsjalen och nu använder jag en annan med vävd sjal..

Måste börja testa lite nytt också..
Användarens profilbild
Av Helena
trollmamma skrev:Den knytningen använde jag mycket när Tor var lite mer med o det bästa är att man kan sluta den om honom när han somnat !
Ja, fast man kan ju inte få stöd för huvudet bakifrån eller? Mer att man kan stoppa in händerna så att det blir mysigt. Jag kan iallafall inte stoppa in Miles huvud någonstans i höft-x.
Användarens profilbild
Av Kristina
Jag kan dra sjalen om almas huvud (eller kunde iaf när jag fortfarande bar på höften). Fast bara om jag knutit den "rätt", med den delen som kommer framifrån överst, knyter man tvärtom går det inte.
Användarens profilbild
Av Helena
Kanske beror på att jag är rätt kort och vill ha Miles högt upp på höften också, som gör att jag inte får något tyg till hans huvud ifall han somnar.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?