Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av magica
Kan inte bestämma mig vilken sjal jag vill ha. Velar mellan en Storkis och en Didymos. Någon som har några tips? :roll:
Användarens profilbild
Av Anna
Det är ju en smaksak det där. Gå på magkänslan och ta den du tycker är snyggast. Jag har en Inka storkis och tycker den är underbar.
Senast redigerad av Anna den tis nov 23, 2004 17:17, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Helena
Jag tycker att Inka är en riktig vintersjal på något vis, färgerna lyser så fint nu i vinterljuset. Jag kan inte riktigt föreställa mig den på sommaren, fast då är den kanske för varm iallafall.
Användarens profilbild
Av Helena
magica skrev:Kan inte bestämma mig vilken sjal jag vill ha. Velar mellan en Storkis och en Didymos. Någon som har några tips? :roll:
Förresten vilka färger är det du velar mellan? Jag tycker nog att Didymos har lite roligare mönster.
Av magica
Alltså, jag är en sån där tråkis som helst vill ha enfärgat. Så på didymosen tittar jag på Indio Marin eller kanske Till. Lena och Lisa är rätt ok också. På storkisen funderar jag på Leo Marine eller kanske en Inka.

Sedan har jag fått för mig att tyget i Didymosen är lite mjukare/mysigare än i Storkisen. Men jag kanske har fel? Någon som vet?
Användarens profilbild
Av Helena
Leo marin är jätte fin, Leo-sjalarna är lite mjukare och smidigare än de andra Storchenwiege-sjalarna av någon anledning.
Jag tyckte ju att Didymos var strävare än Storchenwiege, när jag kände på den enda Didymosen jag sett i verkligheten. Men Alexandra här på Sjalbarn tyckte tvärtom. Det beror kanske också på hur mycket sjalarna är tvättade.
Av Alexandra
Jag tycker som de andra, om priset inte spelar någon roll (storken är ju ganska mycket billigare) gå på vilken färg som tilltalar dig mest.
Jag tror båda är lika bra!
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Katharina skrev:Jag såg att babyboden har julpris på långa storkensjalar nu *galen*. Jag som köpte en didy och tyckte att 200 kr inte var mycket i skillnad, nu skiljer det över 400 kr.
Känner också en viss frustration över alla sjal-reor!
Varför kommer de precis NU när jag varken behöver eller har råd med en ny sjal, hur mycket jag än skulle vilja en?!? :lol:
Av magica
Det blev en Storkis till slut. Mest beroende på att den var mycket billigare och på julrean till och med. Bestämde mig för en Leo Marin. Hoppas nu bara att Emil också tycker det var ett bra köp :D

Tack för alla tips och synpunkter!
Användarens profilbild
Av Toyya
Du blir säkert nöjd med din "Stork-Leo". Jag har en sån: suverän! :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?