Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Monia
Jag tänkte sy ett skötbordsunderlägg. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska ha för tyg. Funderar på sånt tyg (PUL?) som man har till tygblöjor. Borde ju funka bra att sy i?
Användarens profilbild
Av Vida
Vill jag oxå köpa - har tänkt att sy en "kissfilt". Var hittar man PUL-stuvar? :?:
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag har sytt i plastad frotte, så har man en väldigt enkel skötbädd som exempelvis får plats bra i skötväskan.
Användarens profilbild
Av Monia
Kaffemoster skrev:Jag har sytt i plastad frotte, så har man en väldigt enkel skötbädd som exempelvis får plats bra i skötväskan.
Jag har funderat på det också, men så vill jag ha det lite mönstrat :D
Användarens profilbild
Av Monia
Bissa skrev:
Monia skrev:
Kaffemoster skrev:Jag har sytt i plastad frotte, så har man en väldigt enkel skötbädd som exempelvis får plats bra i skötväskan.
Jag har funderat på det också, men så vill jag ha det lite mönstrat :D
Vaxduk
Men blir det inte "stora" hål när man syr i vaxduk så att det blir svårt att hålla den fräsch utan att tvätta i tvättmaskin? Det finns mycket fina vaxdukar :D
Användarens profilbild
Av Lycke
Jag har klätt mitt skötbord. Hittade ett skitsnyggt tyg på Åhlens som jag vílle ha, så jag köpte transparant vaxduk att sätta utanpå, så bordet blir avtorkbart!
Om du gör det i vaxduk, behöver du kunna tvätta det i maskin då?! :hmm:
Användarens profilbild
Av ZaZi
jag sydde skötbädd av vaxduk, men inte den glansigaste sorten. Det finns en typ av vaxduk som är mer som tyg. Det blir jättefint! Iofs tvättade jag den endast för hand, kan inte svara på hur den sköter sig i maskin.
Användarens profilbild
Av Ina
Jag har sytt en rund sköt väska med in sida i oljeduk som är typ som vax duk fast den går att köra i 40grader i maskinen och blir inte skrynklig efteråt jag tycker den är kanon. Det finns en tråd långt bak här på gör det själv om den ultimata skötväska (var det Patem den hette??orginalet). Där finns bilder på den.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?