Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jessicatja
Jag skulle behöva lite hjälp... Hur stora är S, M och L sjalringar i centimeter räknat?

Har en ringsjal med ringar från lokala gardinaffären som är perfekta i storlek, till min bomullsringsjal... Igår sydde jag en ringsjal i linne och använde samma typ av ringar - men nu är de för små till det tyget... Jag ska sprätta imorgon - frågan är bara vilken storlek jag behöver köpa?

Jag vill alltså veta diametern på S, M och L ringar - hoppas någon vill ta fram måttbandet och upplysa mig :D
Användarens profilbild
Av mammahappy
Man bör väl inte använda några andra ringa än just "sjalringar".
För dessa är ju testade så att man vet att de klarar av tyngden osv.
Det är väl inte gardinringar. Jag skulle då inte våga använda några andra ringar i alla fall ifall dem gick sönder.... :?
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag har M på mina ringar till min ringsjal i linne. Det är inte jättelätt att justera den, men ganska. Fast jag tycker om när jag känner att det inte är någon risk att tyget glider, som jag tycker att det gör lite i den ringsjal jag har med stora ringar.
Användarens profilbild
Av jessicatja
Tack, tack - beställningen är på väg i detta nu :D

Givetvis är det inga klena "gardinringar" jag har i den befintliga ringsjalen! Det var några andra metallringar jag hittade - de verkar stabila iallafall och jag har burit dottern jättemycket i den sjalen. Kanske gav lite fel intryck att säga att jag köpt dem i en gardinaffär, för det är en ganska komplett sy- och tygaffär med mycket annat än bara gardiner (men visst, det är INTE äkta bärsjalsringar...).

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?