Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
linafelicia skrev:Jag har sytt två amnings-bh. Jag sydde dom efter ett mönster i en bok och den första blev inte så bra men nr 2 blev helt OK. Till den ena har jag använt små krokar som brukar finnas på bh med flyttningsbara axelband, istället för speciella amnings-bh-spännen.
Jag kan se om jag hittar boken någonstans så du kanske låna den på biblioteket. Det är en jättebra dansk bok med massor av bh-mönster.
Det jag tycker blir svårt när man bara klipper av axelbandet och sätter spännen på en vanlig är att axelbandet åker bak på ryggen och kan vara svårt att få tag i när man sen ska knäppa fast det igen. Man måste nog sy dit en liten remsa eller något som håller fast det. Svårt att beskriva men jag hoppas ni förstår vad jag menar...
aha skrev:Så här gjorde jag en superamningsbh.Jättefin
Spännen från en amningsbh som var slut (och för liten) och en bit bhband ner till nedre delen av kupan för att inte bandet ska sticka iväg bak på ryggen när man knäpper upp.
Josefina skrev:Har själv funderat på det där, jättebra tips ni kommer med!Om bhn sitter bra så är det ingen fara, men det är jätte viktigt att det inte trycker nånstans. Det är ju ganska vanligt att man har fel storlek och då kan det orsaka mjölkstockning. Sen kanske man inte ska börja med bygelbh utan ta det när produktionen har stabiliserat sig.
Men... Är det verkligen bra med byglar på amningsBH:ar? Hört att det ger mjölkstockning?
marlene skrev: Om bhn sitter bra så är det ingen fara, men det är jätte viktigt att det inte trycker nånstans. Det är ju ganska vanligt att man har fel storlek och då kan det orsaka mjölkstockning. Sen kanske man inte ska börja med bygelbh utan ta det när produktionen har stabiliserat sig.Jag har äntligen hittat min storlek efter att ha harvat runt i HM:s D kupa och inte fattat varför allt åker ur när man böjer sig ner...
linafelicia skrev:Nu har jag hittat boken med bh-mönster och beskrivningar. Den heter BH-bogen och är skriven av Mette Sörensen.
Den är på danska men för mig som är uppvuxen i skåne med dansk tv är det inga problem att förstå.
När jag var gravid sydde jag en bikiniöverdel av ett mönster från boken och den blev jättebra.
aha skrev:Så här gjorde jag en superamningsbh.Kanonfin!!!!
Spännen från en amningsbh som var slut (och för liten) och en bit bhband ner till nedre delen av kupan för att inte bandet ska sticka iväg bak på ryggen när man knäpper upp.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?