Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av boxermamma
Har blivit så himla sugen på en Amazonas Antigua kreativ men är det värt pengarna? Hur länge kan man använda sjalen? När blir barnet för tungt? Är det stor skillnad mot diagonalvävd sjal? Phu, många funderingar bli det ibland... Har en tjej som är 1,5 år och en på 3 månader.

/Anna
Användarens profilbild
Av marlene
har du kollat på amazonas carrysling lollipop? Den är diagonalvävd, tunn och billigare än Antiguan men samma färger. Finns på babyboden.nu
Användarens profilbild
Av karra1
boxermamma skrev:Har blivit så himla sugen på en Amazonas Antigua kreativ men är det värt pengarna? Hur länge kan man använda sjalen? När blir barnet för tungt? Är det stor skillnad mot diagonalvävd sjal? Phu, många funderingar bli det ibland... Har en tjej som är 1,5 år och en på 3 månader.

/Anna
Jag bär istort sett uteslutande i min Amazonas Antigua och bär med lätthet min 7 åring i en h (hon väger iofs bara 16kg) . Min snart 1 åring bär jag flera timmar utan bekymmer.
Användarens profilbild
Av sacha42
Har ingasomhellst problem att bära min 10mån tös i ett par timmar. Den funkar kanon!!!

glömde ju skriva att hon väger 8,6kg...
Användarens profilbild
Av tinaw
Den är jättebra! Det är bara skillnaden att det blir mjukare avlastning i en diagonalvävd sjal. Men EllaRoon/Antiguan är mycket svalare. Och vacker!
Senast redigerad av tinaw den mån jul 31, 2006 10:39, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av marlene
tinaw skrev:Den är jättebra! Det är bara skillnaden att det blir mjukare avlastning i en diagonalvävd sjal. Men EllaRoon är mycket svalare. Och vacker!
Men är inte Amazonas Antigua och Ella roo samma sjal?
Användarens profilbild
Av tinaw
Oj! Jo precis, de är samma sjal och därför tänkte jag EllaRoo när jag svarade! :oops: :D
Användarens profilbild
Av marlene
tinaw skrev:Oj! Jo precis, de är samma sjal och därför tänkte jag EllaRoo när jag svarade! :oops: :D
Tänkte väl det :lol: Men amazonas carry me är väldigt tunn och smidig (och billigare) så jag hade helt klart föredragit en sån före en ella roo eller antigua

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?