Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Elisa
Mei Tai är vad jag förstått räknad som en svalare sjalvariant. Men hjälp vad svettigt det blir mellan barn och bärare på ryggen. "Pappa böt" (det var mest han som bar) var lillans standardkommentar på våra fjällturer och vid pauserna var det bara att snabbt byta till torr tröja på henne. Hon satt alltid på ryggen och där svettas man ju väldigt när det bär uppför. Puh!
Hur gör ni? Jag har funderat nu efteråt att man kanske skulle kunna sätta på eller lägga emellan regnjackans ryggsida för att inte det stackars barnet ska få bäraraens all svett på sig. Eller är bärstol enda lösningen, det blir väl luftigare fast tyngre. Och till en tvååring; räcker en stol till?
Användarens profilbild
Av AnKa
Men gör det så mycket då??? Att barnet får lite svett på sig altså.
Men att bäraren har ett underställ som suger och andas kan kanske hjälpa.
Annars är väl bärstol alternativet, men jag blir hellre svettig än får ont i ryggen :D
Av Elisa
AnKa skrev:Men gör det så mycket då??? Att barnet får lite svett på sig altså.
Men att bäraren har ett underställ som suger och andas kan kanske hjälpa.
Annars är väl bärstol alternativet, men jag blir hellre svettig än får ont i ryggen :D
Inte är det något världsproblem precis, :wink: hon var mestadels nöjd ändå och kommenterar gärna allt som hon upptäcker och tycker är intressant, inkl. blöta pappor. Jag tänkte bara höra hur ni andra har det i värmen, för Mei Taien är ändå det svalaste och enda som jag lyckats ha på ryggen som går att sova i. Hon kan ju gå själv också när terrängen inte är för besvärlig, men ofta var det brant upp eller ner. :D

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?