Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Alven
Skillnaden är väl att Patapum saknar huvudskydd, men är man lite händig kan man rätt lätt sy dit ett Ergo-liknande huvudskydd. Jag har inte testat Patapum, men min kompis är jättenöjd med sin! Dessutom är det inte helt lätt att få dit huvudskyddet om man bär på ryggen och bebisen plötsligt somnar... :)
Användarens profilbild
Av Alven
Ja, jag använder huvudskyddet när jag bär i Ergon, iaf nu när jag lärt mig få dit det. Det känns inte helt bra annars eftersom David gärna somnar med huvudet hängande ut över kanten... Men det beor ju lite på beisen också!
Av Alexandra
Jag tyckte att patapum kändes ngt tunnare i ryggdelen (det sitter ju ingen ficka där som på Ergon.
Huvudskyddet använder jag nästan aldrig, tycker det är krångligt :wink:
Användarens profilbild
Av Anna
jag använder sällan huvudstädet, men när man väl är ute och Hugo somnar så är det ju oumbärligt. Fickan däremot använder jag faktiskt ganska mycket.
Av Alexandra
Anna skrev: Fickan däremot använder jag faktiskt ganska mycket.
Jag är så otroligt ovig i armarna, jag har inte en chans att nå ned i den när Tindra sitter på ryggen... :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?