Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mimmis
ööö
Senast redigerad av mimmis den ons aug 16, 2006 23:27, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Annika80
Jättebra med mått, kanske blir en sån sen. men jag tänkte på det med knytbanden. man skulle väl kunna knyta band på framsidan i samma höjd med? Om man inte vill knyta bandet fram om midjan, så att det blir knutet i sidorna istället
Användarens profilbild
Av mimmis
Annika80 skrev:Jättebra med mått, kanske blir en sån sen. men jag tänkte på det med knytbanden. man skulle väl kunna knyta band på framsidan i samma höjd med? Om man inte vill knyta bandet fram om midjan, så att det blir knutet i sidorna istället
Ja, det går säkert bra. På modellen större gjorde jag ju ett bredare band och knappar istället för att knyta. Det är bara att prova sej fram...

Och sen vill vi se bilder :)
Användarens profilbild
Av jag71
Jag ser ingen bild! :cry:
Användarens profilbild
Av cirkuspuman
Tack :D

Nu ska jag ge mig på denna så snart jag få lite tid över !!
Användarens profilbild
Av mimmis
Tyras å Knuts mamma skrev:JAg tror att jag har något annat spännande mönster på en 70-talsbody :lol:
vill se, vill se... :)
Användarens profilbild
Av cirkuspuman
Tyras å Knuts mamma skrev:JAg tror att jag har något annat spännande mönster på en 70-talsbody :lol:
Jag vill oxå se :mrgreen:

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?