Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tiz
Nu har jag provat flera knytningar men väl uppe på ryggen spjärnar Ville emot och kastar sig bakåt :shock: Han är ju van att sitta i sjalen. Han protesterar inte när han sitter på magen.

Det känns iallafall livsfarligt. Undrar om jag skulle fundera över att köpa en Ergo istället. Vi har en Everest bärstol men vill ifrån all metall som klumpar till det. Men å andra sidan så sitter Ville som ett ljus i bärstolen. I den kastar han sig inte bakåt iallafall...

*funderar*
Användarens profilbild
Av Mi
Samma här, kan inte bära honom utan att någon är med mig och kollar :( Jag har försökt att ha honom på ryggen hemma men då kastar han sig bakåt eller tar spjärn mot min rygg.. Är i seletankar jag med :roll:
Av Ansi
Elsa var oxå så i början-kastade sig hit och dit o spjärnade emot när jag försökte knyta in henne på ryggen. Det är ju inte någon lätt grej att göra direkt även med en medgörlig tjej. Dessutom känner de väl kanske om man känner sig osäker själv och då blir de oroliga?! Jag tog hjälp av sambon då han var hemma och så bar jag henne korta stunder i taget. Nu kan jag tom knyta in henne själv. Vi brukar stå vid stora spegeln i hallen och göra miner och busa lite så går det bra. :) Blir ju dock inte så bra knytning med Babun längre då Elsa är rätt lång och tung. Vi har beställt en Ergo (till sambon :o )och en Hoppediz, få se om det blir lättare att knyta stadigare ryggknytningar då!
Hoppas det löser sig för er!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?