Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ester
Vilken storlek har du?

Undrar vilken jag skulle kunna tänkas kunna ha?!?! :roll: *drömma*
Av Gäst
Kan man vända på ponchon och använda den även när man bär på magen? Eller ser det konstigt ut då?
Användarens profilbild
Av April
Så här blir det på magen ;-) (= fiiinnnntttt)

Bild

Kram
Användarens profilbild
Av Hellen
Katharina skrev:Emma: Är den varm? Berätta hur den känns :-)
Jag vill också veta! Hur mycket fick din mor betala i svenska pengar?
Hur är den i storleken? Undrar om man kan pressa in sig i en L :shock:

Katharina: Om du nu tänker köpa en, kan du tala om det då och gärna vilken färg du tänker investera i isf. Bara för att vi nu råkar klä våra söner lika så behöver ju inte vi vara "tvillingar" också ;-) Vill bara säga att min favvis färg är charcoal, bara så att du vet :lol: Men, jag är lite fattig just nu så du kan vara lugn, väntar på "bidraget" från FK, var sen och skicka in lappen :cry: helt OT.
Fast förresten, tänk om vi är ute och går tillsammans med sönerna i Ergon/sjalen, och de har sina Bobux, tröjan, mössan, halsduken....och så kommer vi i varsin mamaponch :shock: Vilken syn, rätt kul :) Men jag tycker nog att du ska ta och köpa en, så kan jag få prova din :D
Användarens profilbild
Av Hellen
Men April, varför la du in bilden.... :wink: Nu blev jag ju ännu mer sugen på att köpa en. Gillar verkligen den där färgen också...... *drömmer oxå*
Användarens profilbild
Av April
Hi,hi... Visst är den fin *drömmer ännu mer* :-D

Kram
Användarens profilbild
Av Jennelii
Men blir den inte tight över axlarna/armarna? Den är verkligen urläcker, känner att jag skulle känna mig SÅ snygg i en sån :D men...det ser ut som man inte kan röra armarna så mkt, eller?
Användarens profilbild
Av April
Men nu MÅSTE vi ju sova... Så fort jag ska stänga av datorn, så kommer där ett nytt inlägg :lol: Nä, gå nu och lägg er så att ajg kan sova med gott samvete :-D

SOV SÖTT! *dröm om den fina ponchon*

Kram
Användarens profilbild
Av Hellen
Många uppesittarsurfare var det, jag gav upp till slut och gick och knoppade ZZZZZzzzzzzzzzzzzz

Jag fyller ju år i februari så det är ju kört och julen känns väldigt avlägsen just nu :cry: hmmmm, midsommarpresent då???! :?
Mina skattepengar kommer förhoppningsvis i augusti iaf, om nu inte skattemyndigheten ändrat sig och behåller det jag skulle få tillbaka, man vet ju aldrig :shock:

Lycka till med önskelistan Katharina :lol:
Användarens profilbild
Av Helena
Jennelii skrev:Men blir den inte tight över axlarna/armarna? Den är verkligen urläcker, känner att jag skulle känna mig SÅ snygg i en sån :D men...det ser ut som man inte kan röra armarna så mkt, eller?
Man ska visst kunna lyfta upp armarna har jag läst någonstans.

Jag gillar denna bäst. Men jag tror inte att det vore något för Miles och så har jag ju redan äiskä ponchon.

Bild
Användarens profilbild
Av Tabby
Helena jag tycker oxå bäst om den vinröda. Urläcker.
Användarens profilbild
Av Gabnus
JAg sa just (för hundrade gången ungefär ;) ) att jag ville ha en sån poncho.. och sambon svarade varför beställer du inte en då :D

Hmm, ja men den kostar ju rätt mycket ändå ju.

Men vill som sagt ha.

får se vad som händer och sker..
Användarens profilbild
Av Hellen
Ska nog börja lobba här hemma också :D Får fundera ut några bra övertygande formuleringar som sambosen köper :lol:

Tänk att en poncho kan väcka ett sånt habegär, otroligt :lol:
Av jojjo
Vad kostade den i svenska kronor att beställa, med porto och allt? Jag har också spanat in en sån hur länge som helst!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?