Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Suskiv
Ingen jacka hemma funkar att bära Torkel innaför jackan. Så jag måste kränga på honom overall och hela faderuttan och när vi går ut sen när vi kommer inomhus så måste jag knyta upp och ta av alla kläderna, blir vansinnig på detta.

Frågan är bara vilken bärjacka behöver jag. Vilken är bäst. Äiska Poncho eller Mommy-and-me. Vill ha en jacka så att jag slipper dra på Torkel vinteroverall. Helst ska han kunna åka i vanilga kläder eller bara en tunn ulloverall.
Ponchon känns ju bäst med tanke på att man kan bära på ryggen med den, men hur varm är den? Vill inte oroa mig för att han ska frysa.
Av Alexandra
Läste nånstans att babyboden hade slut påmommy-and-me jackorna (men jag kan ha fel!)
Äiskä-ponchon är rätt tunn, men den håller ändå värmen bra, men det blåser rätt igenom den tyvärr. Nu på vintern funkar den med fleece under. Jag skulle inte ha den i sträng kyla (men jag är ifs frusen av mig :wink: )
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?