[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 281643
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Mamman har sytt Hugo en sommarskjorta, linnebyxor mm - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mammahappy
Å vilka fina saker du har sytt!!
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Åh vad fint, Hugo ser ut som en liten balettprins med de där vida puffärmarna :loving:

Han var fin i klänningen också, det måste ju vara det ultimata sommarplagget!
Användarens profilbild
Av Blixa
Jättefina kläder.
Det ser ut som om han ska springa iväg och fäktas lite snyggt när som helst i skjortan. :love: Klänningen var hur snygg som helst. Tycker det är så trist att killar inte "får" använda klänning och kjol. Det är ju världens skönaste plagg, särskilt i värme. Det är inte för inte det mest är i vår del av världen som män har bara får ha byxor.
Fast min springkille hade nog snubblat i en så lång klänning, kanske får leta upp en kortare variant att svalka sig i. :tumsup:
Användarens profilbild
Av Lycke
Blir alltid lika imponerad av er som orkar sy prototyper! Tålmodigt! (Själv klipper jag direkt i tyget, och det är inte alla gånger det blir rätt, vill jag lova!)

Ursöt skjortmodell! Modell på skjorta och han som modellar... Ja, hela rasket!
Användarens profilbild
Av Flurstina
Du har ju blivit riktigt duktig på att sy. Själv har jag sytt nya gardiner till Matteos rum under semestern, men jag blev inte nöjd med dem, så nu hänger de gamla uppe som vanligt. Sedan så har jag sytt en haklapp, som blev för liten. Har alltså inte haft ditt flyt vid symaskinen. Jag har även sytt ett par maskar, som blev bra. Ha en fortsatt skön sommar!
Användarens profilbild
Av knutis
Super fina grejer. Jag sitter själv i besittning inför att sy lite kortbyxor , till båda barnen.
Men här lär det blir lite extra förstärkt i baken, eftersom Knut vill hasa på den istället för att gå. :wink:

Ha det bra i sommarvärmen
Användarens profilbild
Av eedar
kläderna och Hugo är jättefina!! Jag blir så glad när föräldrar tillåter sina pojkar ha klänning!! :tumsup:
Av belinda
Alltså jag är hur impad som helst! såna fina kläder :shock: Har du hittat på mönstret själv till sjortan? du är råduktig! :D
Blixa skrev: Tycker det är så trist att killar inte "får" använda klänning och kjol. Det är ju världens skönaste plagg, särskilt i värme.
:iagree: :iagree: det är så synd om männen
Av Tyche
På bilden med vit skjorta och orange byxor ser han ut som en riktig sagoprins *sötisen*
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?