Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Veronica
Ni som drar lite större storlek (44/46), vilka knytningar gör ni med en 4meters sjal?

Hittills har jag bara knutit ryggsäck med min 4,1m Jacob. Snabb och bra ryggknytning, men ingen jag ger mig ut på långpromenad med. Men Jacob är ju sååå snygg så jag skulle vilja använda honom mer... Tips?
Användarens profilbild
Av marlene
jag kan väldigt precist knyta omsluten på magen med knuten på ryggen med min stork leo som är 4,4 inklusive en ände men då knyter jag i yttersta
Användarens profilbild
Av Veronica
marlene skrev:jag kan väldigt precist knyta omsluten på magen med knuten på ryggen med min stork leo som är 4,4 inklusive en ände men då knyter jag i yttersta
Hm... jag skulle kanske prova och se om det går...
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Det borde även räcka till känguru. (Puffar för min nya favvisknytning.=)
Användarens profilbild
Av Imse
Baskryss borde gå, jag är ju mycket större och knyter baskryss med 4.5 m( total längd) med långa ändar..
Användarens profilbild
Av Beatrice
Kaffemoster: Känguruknytning? Vad är det?
Användarens profilbild
Av Beatrice
Ok, jag hittade det nu... Har aldrig provat kortsjal så jag tänkte inte på att det kunde vara en sån knytning. Sorry! :oops:
Användarens profilbild
Av Veronica
X-omslut-2 funkade ju finfint när jag knöt knuten på ryggen, inte behövde jag knyta alldeles ytterst på spetsen heller! Rätt skönt i sommarvärmen. Tack för tipset. :D

Känguruknytningen såg spännande ut, den får jag prova någon dag.
Användarens profilbild
Av mojsan
..jag är ju mer för svansar och långa sjalar, men kan du få till ett dubbel-x eller blir det för tajt? Det är ju annars en användbar knytning.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?