Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av puppan
Idag såg vi en liten flicka som hade en sån himla smart haklapp på sig.

Den var nog hemmagjord och bestod av en handduk och en mudd.
Nära ena kortsidan var det utklippt ett hål och där var mudden fastsydd
så mamman trädde liksom handduken över huvudet och så täckte den hela bröstet o magen och slöt tätt intill halsen.

Jag har tänkt att kopiera idéen för den såg väldigt smart ut!
Användarens profilbild
Av Kaja
Vi har fått en sådan i present från Australien. Borde vara idealiskt när barnen kommer i värsta kladd-åldern. På en fyramånaders känns dock användningsområdet tämligen begränsat, ännu så länge...

//Kaja
Användarens profilbild
Av Lycke
Ha, assmart! Speciellt om man har en spykråka som jag, som dessutom har en benägenhet att hela tiden dra av haklappen! Det projektet blir uppskrivet på sylistan! Tack!
Användarens profilbild
Av linafelicia
Jag har en sådan som är köpt och den funkar jättebra när den inte är så kladdig men om den har blivit jättekladdig och man drar den över huvudet så hamnar en massa kladd på huvudet på bebisen :x
Men trots det så använder vi den väldigt mycket.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag hade en köpt sån då äldsta dottern var liten, hur bra som helst! Tänkte att jag skulle sy massa såna men det blev aldrig..till Linus har jag inte använt haklapp (o den gav jag bort..) för han har inte fått äta själv :roll:
Användarens profilbild
Av Alex
Vi hade ett par såna till Carlos, när han var i värsta dräggelperioden. Funkade jättebra!
Användarens profilbild
Av puppan
He he.. :lol: Och jag som var helimpad o tänkte att hon hade kommmit på värsta grejen! :lol:

Nu såg jag att man kan köpa en sådan på pippilotta ex för bara 20:- Fast om man tar en gammal handduk o slaktar en gammal tröja så blir det ju gratis, om man har tid vill säga. :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?