Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av mumama
jaha så har jag gått o blivit kär :D
men ja har jätteproblem med att hitta i denna enorma djungel av sjalar!
:shock:
så mitt hopp finns nu till er mina vänner?
VAD SKA MAN VÄLJA? ja har en som på 4 mån 67 cm o 8000 g o själv är jag 155 o väger ida 59 kg

ja suktar lite efter en hoppediz eller annan lite trikåaktig sjal (denna blir min första sjal har lånat en "gås" av en vän o provat) jag är som gjord för att bära i sjal :D

vad ska ja göra? en trikå o en vävd? bara en vävd? en kort o en lång för olika knytningar?
det är så många o så olika priser på alla sidor så ja blir alldeles förvirrad :D

STORT tack på förhand om nån vill hjälpa till... :!:
Användarens profilbild
Av Mia
Jag skulle nog tycka att du kan börja med en 4.2m vävd sjal. Den kommer du kunna knyta allt med.
Didymos gillar jag bäst men sen finns det ju EasyCare och storchenwiege också eller en och annan Hoppediz som inte är så tjock och klumpig.
Användarens profilbild
Av naggie
Välkommen hit :D
Jag tycker att ni ska skippa trikåsjalen. Din bebbe är lite stor nu och har du dessutom tränat på en gås och gillar den och det funkar så ser jag ingen anledning att inte köpa en vävd sjal.

Det är svårt att välja sjal. Särskilt den första sjalen är ju extra pirrig. Jag tycker att easycare är en fantastiks sjal och skulle själv välja den särskilt om jag bara skulle ha EN sjal. Den är helt klart bäst i alla avseenden (förutom pris, den är dyyyyyr). Annars kan du ju göra som många andra och börja med en hoppe. Det är ju inte så varmt längre så du kommer inte att svettas bort och dessutom finns det faktiskt tunna och jättesköna hoppedizar (hade själv en som första sjal). Och som Mia skrev så finns det ju såklart andra bra sjalar också: Stork och diddy och mfl men själv är jag helt såld på easycare (och gåsen 8) )
Av mumama
hrmm jaa.. :oops:
ja lyckades shoppa mig en hoppediz :D i färgen tunis :D

gilla den ;-)
tack för svaren det är super jobbigt/pirrigt att köpa sjal ju... nästan som vagnen ju

o nu har ja vart på ikea och coop me Leo i sjal gick över förväntan!
Användarens profilbild
Av naggie
Grattis :D Va roligt att ni är nöjda!
Användarens profilbild
Av Veronica
Hej mumama Visst känner jag igen dig från mars-tråden på FL? :hello:

Roligt att du upptäckt sjalar du med. :D

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?