Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jenny
Ok, känner väldans starkt att jag vill ha en vävd sjal igen, har bara en hemmasydd idag, MEN, problemet är ju det där med pengar - och att övertala maken, så då funderar jag på en Hoppediz, vad säger ni som har en? Är de prisvärda? Eller kommer jag bara ångra att jag inte köpte någon annan på en gång?
Användarens profilbild
Av Monique29
Tycker att den är prisvärd. :wink:
Användarens profilbild
Av Tiz
Absolut! En Hoppediz eller kanske en begagnad Stork. Storkar är jättebra!
Användarens profilbild
Av Kusmi
Jag älskar min hoppiz. Klart att den är prisvärd, har även andra sjalar så jag har haft att jämföra med.
Användarens profilbild
Av annalys
Jag hade fördomar mot Hoppediz innan jag fick mina, men jag tycker de är mjuka och fina. Och så finns det så många fina färger, jag har lärt mig den hårda vägen att det är viktigt med en färg jag gillar.

Så jag kan rekommendera en Hoppediz!
Användarens profilbild
Av jag71
Jag älskar min hoppis! Värd varenda krona. Jag tycker ju om mina andra sjalar också men jag tycker hoppis ger mycket sjal för pengarna och så finns den i så många fina färger!
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag gillar Hoppediz, efter Easycare är den favorit (och då har jag ändå en av de tjockare/strävare exemplaren). Jag gillar att den är lite stretchigare. Förut gillade jag Storken bäst, men nu när Albert är lite tyngre tycker jag att den är lite för stum.

Köp en Hoppis, och gärna en begagnad, mjuk och gosig!
Användarens profilbild
Av Måsen
Jag har just köpt min andra Hoppediz och är faktiskt positivt överraskad. Min första fällde jag till och med tårar över av besvikelse, för jag lyckades inte få till någon bra knytning en enda gång. Den var bara tjock och sträv och klumpig.
Nu har jag fått hem en 5,4 m Timbuktu. Jag tänkte att jag chansar på en sån i väntan på att jag får råd med drömsjalen (EASYCARE :heart: ). Det handlar ju om halva priset om man jämför.
Nu bär jag min dotter på ryggen i vår fina Hoppiz långa stunder varje dag och det känns riktigt bra, lite svårt att justera om knytningen inte blir perfekt från början bara (men så är det väl med de flesta?).

Så mitt svar på din fråga är JA, den är absolut prisvärd! Dessutom var det rabatt på den nu när jag köpte från Edenbaby.
Användarens profilbild
Av Aylin
Har inte så mkt att jämföra med men tycker jättemkt om min hoppiz :D
så jag tycker absolut att den är prisvärd, mkt sjal för pengarna som nån skrev... :wink:
Användarens profilbild
Av mian
Om du får tag i en bra Hoppis blir du nog inte besviken! Jag har haft tre, två härliga mjuka fina hoppisar och en ny och elak hoppis som jag klippte av i två delar :evil:
Användarens profilbild
Av sarahlc
Innan vi tvättat vår nya Hoppediz Montreal första gången var den lite ovänlig att ta i, men sen efter tvätt och två-tre dagars bärande var den (och är fortfarande) favoriten :heart:
Absolut prisvärd! :tumsup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?