Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
luxia skrev:Jag har mormors gamla Husqvarna automatic.En sån har min mamma
aha skrev:[Själv har jag också en gammal husqvarna men min är brun och beige och köpt på myrorna för 150:- för nåt år sedan.Sånn har jag oxå ! jag lärde mig att sy på en liknande men min har fått dån dinpen den syr som sagt vilka sömmar den vill när den vill
Syr bara dom vanligaste sömmarna men räcker till det jag behöver.
Men ibland drömmer jag om en riktig värstingmaskin med massor av finesser och roliga sömmar och funktioner. Nån gång kanske...
Cayenne skrev:En kompis hade en billighetsmaskin jag tror den hette bertina eller liknande, och den känndes plastig. Man kunde inte variera hastigheten genom att trycka olika hårt på pedalen, och det var dumt.Bernette kanske du menar? Jag har en sån (Bernette 60) och har inte tänkt på det där med hastigheten tidigare... Men du har nog rätt. Den är OK annars, men jag är inte stormförtjust i den. Min mamma har en Bernina, och den är toppen däremot! Fast också dyrare...
Kirre skrev:Jo..en sådan var det. Hon var oxå nöjd med den ett tag, men sedan när hon skulle sy sin brudklänning, ville hon ha en bättre maskin:-)Cayenne skrev:En kompis hade en billighetsmaskin jag tror den hette bertina eller liknande, och den känndes plastig. Man kunde inte variera hastigheten genom att trycka olika hårt på pedalen, och det var dumt.Bernette kanske du menar? Jag har en sån (Bernette 60) och har inte tänkt på det där med hastigheten tidigare... Men du har nog rätt. Den är OK annars, men jag är inte stormförtjust i den. Min mamma har en Bernina, och den är toppen däremot! Fast också dyrare...
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?