Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mian
Hej!

Jag har precis hittat till detta forum, och något säger mig att jag kommer att bli kvar :)

En liten kort presentation först: Jag heter Maria, bor med sambo och en 2,5 årig liten Benjamin utanför Sthlm. Bar med BB de första månaderna innan jag upptäckte att det ens fanns bärsjalar. Sedan dess har jag avverkat en Hoppediz, en lång Girasol, en kort Girasol, diverse "vanliga" sjalar som små tunna smidiga kortsjalar att ha med i handväskan, en Ergo och nu snart kommer frågan :)

Jag var till Stellaris idag och köpte en Sutemi, i Khaki (superfin!!) och eftersom vi väntar en ny bäbis i November så tänkte jag köpa en Moby Wrap. Mossgrön hade jag bestämt. Men när jag kom dit så var den inte mossgrön utan mera mintgrön tyckte jag. Så nu blev jag helt nollställd. Den röda var fin, men dels tänker jag att den blir urblekt och ful fort, sedan är min egenfavorit färg vinröd. Och vinrött och rött blir inte så vackert ihop. Nästan alla mina mina kläder är vinröda, gröna eller beiga.

Den svarta matchar allt, men blir både urblekt och varm i sommar? Fast i sommar är nog bäbisen ändå för tung för Mobyn. Sedan förstod jag att det fanns säsongsfärger, tänk om höstens färg skulle bli vinröd, vilken lycka *ler*. Men jag glömde fråga när de brukar komma in, är det någon av er som vet? Otroligt värdsliga problem...

Hur håller Mobyn färgen i tvätt? Och vilken färg skall jag egentligen välja?

Ser fram emot att få följa med på träffar framöver när bäbisen tittat ut!
Användarens profilbild
Av mojsan
...du kanske ska funkdera över pikku-ruu, eller hug-a-bub, som båda verkr uppskattas härinne? Själv har jag en babybundler vinröd, den är bra kvalitet och mysig, och till vintern ok, men varm till sommaren. Fast frågan är ju om inet du kommer vilja ha en tunnare vävd historia till sommaren ändå...

Nu rörde jag allt till det för dig.

Välkommen hit, förresten :D
Användarens profilbild
Av mian
med Mobyn är att den har avsmalnande ändar, det skulle var skönt att slippa jätteknuten Orvar. Men en vinröd Babybundler kanske skulle vara något :) Tur att jag har lite tid på mig att vela!

Tack för ditt svar så här mitt i natten!
Användarens profilbild
Av mojsan
jo, du hinner vela, som tur är. Jag skulle kolla upp huggen, fast den är dyr, o pikku-ruun. Har fått för mig att knuten är mindre på dem, än på bundlern, där knuten är ... rätt stor, faktiskt. Annat tips: om du tar bundlern, så räcker nog 5,1m, jag har en 5,4, och det är onödigt långt.

Ha det gott, lycka till o nu går jag o lägger mig!
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
Välkommen hit!!! :D
Användarens profilbild
Av Anso
Titta även på BabyHip här till höger-de har en tunn och något smalare (ca 50 cm bred, Hug a Bub är väl ca 40cm ??) trikåsjal som jag råkar ha köpt till min 9 månaders bebbe :lol: Den har också avsmalnande ändar.

Även Babydesign har en tunn och väldigt smidig trikåsjal som heter Kari Me men det finns ingen bild på den utan man för helt enkelt fråga efter den. Avsmalnande ändar även den.
Användarens profilbild
Av mian
Fler sjalar att välja på, ett kärt besvär :) Jag skall titta på dem så fort jag hinner.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?