Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ebbas mamma
En till fråga då.... Om jag köper en ringsjal för att ha de där kortare stunderna, för att komplettera med... - vilken ringsjal rekommenderar ni då?
Användarens profilbild
Av ebbas mamma
Jaja, skulle ju lägga denna fråga under " första sjal till tremånaders".... men den hamnade som ny... inte så van här nej ;)
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Jag är väldigt förtjust i min Ringo... Fast mina hemmasydda/bortasydda av dels en hoppis och dels en easy är väldigt sköna de oxå... Så det är svårt att rekomendera rakt av... Bäst är nästan om man kan få komma åt att prova...
Men jag köpte min Ringo rakt av för jag ansåg att andra hands värdet var så pass bra att jag skulle kunna sälja den om jag inte trivdes... Vilket jag dock gjorde och nu kommer den nog inte att lämna hemmet förrens inga vill bli burna längre... :lol:
Användarens profilbild
Av korell
Det är väldigt individuellt det där :roll: , precis som med allt.... :roll: :)

personligen gillar jag ringsjalar sydda av halva diagonalvävda långsjalar bäst. De har ett giv som jag saknar hos tex ringo. Fast ringon är skön den med, så det handlar bara om personlig preferens.

Inget roligt svar kanske 8), men det är nog bara att köpa en som du tycker är snygg och testa.

Lycka till iaf!
Användarens profilbild
Av ebbas mamma
Ja, jag har kikat mest på Ringo... Tycker den ser såå fin ut! Ett smakråd gällande färg kanske - fjällnejlika eller blåsippa...? Vad tycker ni?
Användarens profilbild
Av korell
Blåsippa ser väldigt fin ut!, blå men ändå lite spännande på ngt sätt.
Användarens profilbild
Av Fulfot
ebbas mamma skrev:En till fråga då.... Om jag köper en ringsjal för att ha de där kortare stunderna, för att komplettera med... - vilken ringsjal rekommenderar ni då?
Bäst är om du kan komma iväg på en sjalträff och prova då känner du vad som passar dig och har du tur kan du ju se sjalen du har tänkt köpa "live". Det är ju svårt att veta hur färgerna ser ut på riktigt.
Användarens profilbild
Av ebbas mamma
Finns det sjalträffar på Gotland då, någon som vet?
Användarens profilbild
Av tinaw
Det blir väl under medeltidsveckan har jag för mig. Men visst finns det flera sjalbarnare på Gotland!
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag gillar ringsjalar utan vikning allra bäst! (Ägirshus ringsjalar är utan vikning till exempel.)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?