Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mi
Kan man korsa banden på den som det går på ergon? Om jag köper en så är det främst till sambon som är betydligt större än mig, är den ok att bära i även om man är kort och smal? Tror nog vi behöver en på resan..
Användarens profilbild
Av Anso
Jag antar att det är som på den "vanliga" Patapumen att det INTE går. Axelremmarna går inte att lossa på som de gör på Ergon.
Användarens profilbild
Av boosten
Nej, ingen korsning här... Jag vill utfärda en varning: man får inte vara för tjock eller lång om man ska ha en Toddler. Den funkar tydligen allra bäst för smala, korta eller medellånga personer.
Användarens profilbild
Av Mi
Ojdå.. Min sambo drar i 33-34 i jeansmidjemått, är det kört då? *förberder en sallad till honom*
Användarens profilbild
Av Nova
Nu i juni kommer Patapum i en något förändrad modell.

Kopierade denna text från BabyHip:

PATAPUM - nu förbättrad version 2.20! Längre remmar! smidigare justering! höftbälte upp till 140 cm utan behov av förlängare! möjlighet att rulla ihop selen och bära den runt höften när barnet "är nere". Möjlighet att rulla ihop huvudstödet är det inte används. Förändringarna gäller både standard och toddler.

Så den kanske räcker iaf? :wink:
Användarens profilbild
Av Mi
Nova skrev:Nu i juni kommer Patapum i en något förändrad modell.

Kopierade denna text från BabyHip:

PATAPUM - nu förbättrad version 2.20! Längre remmar! smidigare justering! höftbälte upp till 140 cm utan behov av förlängare! möjlighet att rulla ihop selen och bära den runt höften när barnet "är nere". Möjlighet att rulla ihop huvudstödet är det inte används. Förändringarna gäller både standard och toddler.

Så den kanske räcker iaf? :wink:
Grejen är att vi åker på semester på redan på måndag och jag kom ju på att vi kommer inte att ha någon vagn med oss ner (vi ska bila ner till Grekland) och då ska sambon få den stora äran att bära pytte då han inte vill bära i sjal..
Användarens profilbild
Av boosten
Mi skrev:Ojdå.. Min sambo drar i 33-34 i jeansmidjemått, är det kört då? *förberder en sallad till honom*
:lol: Vet inte.. Är det stort? Låter inte stort iaf, 32 nånting brukar ju min sambo ha, och han är ju något av en benget.. Om han är under 185 cm kanske det går?
Användarens profilbild
Av CosyTess
Jag kan ju bara meddela att jag är ingen benget jag heller och drar nog 34 i waist mått på byxor och är 165 lång....
JAg klarar att spänna selen utan höftförlängare.

Jag tyckte bara inte att den va bekväm... :roll:
Användarens profilbild
Av boosten
CosyTess skrev:Jag kan ju bara meddela att jag är ingen benget jag heller och drar nog 34 i waist mått på byxor och är 165 lång....

fast det är inte midjebältet som är problemet, utan extrabandet i sidan.
Användarens profilbild
Av mimmis
boosten skrev:
CosyTess skrev:Jag kan ju bara meddela att jag är ingen benget jag heller och drar nog 34 i waist mått på byxor och är 165 lång....

fast det är inte midjebältet som är problemet, utan extrabandet i sidan.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?