Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ebbas mamma
Har använt Babybjörns sele active ett tag nu, men börjar känna att denna inte är optimal för varken mig eller min 3-månaders tjej.

Har börjat snegla på sjal istället, men vad ska man välja?

Fick tips av en kompis om ringsjal, vilket hon tyckte var lättast och svalast nu i den varma sommaren. Provade även denna, och Ebba verkade ÄLSKA att ligga hopkrupen, i grodställning på min mage.

Kan tilläggas att jag har lite ont i en axel till och från, tror ni denna sjaltyp skulle funka ändå?

Någon som vill hjälpa en nybörjare?!
:)
Användarens profilbild
Av diddeldi
om du har problem med axeln så tycker jag inte att du ska satsa på en ringsjal i första hand, utan en diagonalvävd långsjal. några märken är didymos, hoppediz, storchenwiege, easycare, bebina. välj en du tycker är snygg, alla de uppräknade märkena är bra sjalar :D

kan du gå på en sjalträff så är det ett jättebra sätt att både känna på många olika sjalar och få hjälp att knyta :D
Användarens profilbild
Av ebbas mamma
Tack så mycket! Kanske blir en sådan då, sitter och kikar runt som bäst nu... Är lite nervös över att jag inte ska fixa till knytningen så lätt bara, men det reder väl sig...
Är lite orolig att det är galet varmt att ha en massa tyg lindat runt sig nu i hettan bara!
Användarens profilbild
Av diddeldi
ebbas mamma skrev:Tack så mycket! Kanske blir en sådan då, sitter och kikar runt som bäst nu... Är lite nervös över att jag inte ska fixa till knytningen så lätt bara, men det reder väl sig...
Är lite orolig att det är galet varmt att ha en massa tyg lindat runt sig nu i hettan bara!
det följer med knytinstruktioner till alla sjalar som säljs, så det ska säkert gå bra :D . de här allra varmaste dagarna så blir det faktiskt lite varmt att bära i sjal, men de är ju ganska få ändå här i sverige :wink: . fast jag bär även i värmen, jag tycker att det funkar.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?