Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av HönaBöna
Tänkte köpa en sjal och blir otroligt överraskad när jag inser att det finns så mycket att välja på. Skulle bli jätteglad om ni med erfarenhet kan tipsa mig om vad som kan passa.
Har en 4 månaders tjej, helt nybörjare på sjalar, vill kunna använda den länge (istället för vagnen ibland, bra om hon kan ha den även när hon är ett år. Jag är lång ca 180 cm. Helst inte för dyr...hmm vad mer ? Jo det är klart att ett skönt tyg är bra i nån snygg färg...
Något tips till en som är förvirrad i djungeln ????
Användarens profilbild
Av MiaE
Jag var ungefär i din sits när jag började... För mig slutade det med en Hoppediz. Något jag varmt rekommenderar! Om du vill bära länge är det vävd långsjal som gäller tycker jag och då ligger just Hoppizen bra till i prisklass också. Men ingen sjal e vidare billig tyvärr.
Användarens profilbild
Av Helena
MiaE skrev: Men ingen sjal e vidare billig tyvärr.
Jag skulle bli lite misstänksam om en sjal var jätte billig. De ska ju vara tillverkade under drägliga villkor för dem som väver och färgade med giftfria färger. Jag tycker att Hoppedizen är väldigt billig ändå om man jämför med andra sjalar.
Användarens profilbild
Av karinmaria
Hoppediz säljs hos www.smaknyten.se också. Fick min Hoppiz från Små knyten i förrgår. Superbra, personlig service och snabb leverans!!! Rekommenderas!

Och sjalen är alldeles underbar, mycket finare än jag hade föreställt mig. Nu övar jag febrilt på olika knytningar och är glad att jag har 5 månader på mig innan barnet kommer. Det är ju inte helt lätt. Fast inte jättesvårt heller :-)

Jag har inte sett så många sjalar, men jag tycker Hoppedizen verkar suverän!

/Karin med Hoppediz Stockholm och bebis i magen.
Användarens profilbild
Av Helena
karinmaria skrev:Hoppediz säljs hos www.smaknyten.se också. Fick min Hoppiz från Små knyten i förrgår. Superbra, personlig service och snabb leverans!!! Rekommenderas!

Och sjalen är alldeles underbar, mycket finare än jag hade föreställt mig. Nu övar jag febrilt på olika knytningar och är glad att jag har 5 månader på mig innan barnet kommer. Det är ju inte helt lätt. Fast inte jättesvårt heller :-)

Jag har inte sett så många sjalar, men jag tycker Hoppedizen verkar suverän!

/Karin med Hoppediz Stockholm och bebis i magen.
Fast Småknyten har ju inte så många färger i lager verkar det som.
Användarens profilbild
Av Pyron
Tror dom har fler än vad som finns på hemsidan.
Av luxia
Om man kollar i beställningsformuläret, så finns det elva färger. Inte så himla illa, väl?
Användarens profilbild
Av karinmaria
Tror dom har fler än vad som finns på hemsidan.
Ja, det har dom! Stockholm finns t.ex. inte på hemsidan, men fanns ändå!
Användarens profilbild
Av Helena
luxia skrev:
Om man kollar i beställningsformuläret, så finns det elva färger. Inte så himla illa, väl?
Nej, det är ju bra, men man får ju gå till en annan sida på internet för att kolla färgerna då.
Av HönaBöna
Tack för svaren, ska nog köpa mig en Hoppediz då. Och så får jag öva på knutar i TV-soffan ett tag framöver...Kanske tur att man har varit med i scouterna...
Användarens profilbild
Av melles mamma
hönaböna- vart någonstans bor du?? har du kikat under "sjalträffar" om det är någon träff i närheten :D
Av HönaBöna
Bor i Värnamo så det verkar inte finnas någon sjalträff här i närheten. Har nu äntligen bestämt mig för en Luzern MEN då verkar den vara slut överrallt... typiskt!!!
Användarens profilbild
Av MiaE
Rekommenderar www.babydesign.se varmt! Har varit hur underbar som helst mot mig när jag skulle beställa.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?