Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av SandvikenMamma
Hur tusan gör man med en patapum om man ska bära barnet på magen, och är ensam med barnet?
Det jag vill veta är; hur knäpper ni grejen som sitter på ryggen? *får inte till det*
Och hur får man av sig den? Fanny somnar mer än gärna när hon sitter mage mot mage, men när vi kommer hem måste jag alltid väcka henne för att ta av mig selen... :(

Att ha henne på ryggen går ju superlätt, både att få upp/ner henne och att knäppa/knäppa av!
Av LL
Jag sätter på mig den genom att trä den över huvudet med spännet mellan axelbanden knäppt. Sedan knäpper jag höftbältet. Genom att ha själva bärdelen utspänd så är det gott om plats att stoppa i barnet och därefter dra åt så att barnet sitter ordentligt.

Förstod du det här?
Av SandvikenMamma
LL skrev:Jag sätter på mig den genom att trä den över huvudet med spännet mellan axelbanden knäppt. Sedan knäpper jag höftbältet. Genom att ha själva bärdelen utspänd så är det gott om plats att stoppa i barnet och därefter dra åt så att barnet sitter ordentligt.

Förstod du det här?
Okey, då tror jag att jag förstår.. :)
Ska snart iväg, och då ska jag prova!
Tack för det! :)
Användarens profilbild
Av Ester
Med Ergon käpper jag midjebältet, sen drar jag axlbanden till sitt yttersta läge så att de li låååånga. sätter på mig axelnbanden, knäpper i nacken, i med bebis och drar åt banden.

Jag tycker att det är ganska lätt att knäppa i nacken...brukar ändra läget lite på tvärsbandet när det är på ryggen mot magen..

går det att förstå?! :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?