Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av trollmamma
Ni som är duktiga på textilier vet nånn vad det är för namn på vävstilarna som sjalarna ni har har???

Jag fundera på att gå vävkurs o det hade varit kul om man kunde lära sig att väva en sjal :P
coolt att göra en egen !!
Användarens profilbild
Av Anna
Ska ge mig på ett försök.

Sjalar som är vävda på "vanilgt" sätt som ella roo och amazonas Antigua är vävda i tuskaft och sjalar som är diagonalstretchiga som storchenwiege, girasol, diddy och baylonia är vävda i kypert. Storchenwiege är vävd i korskypert och de enfärgade i en special variant som kallas gåsöga.
Av Alexandra
Anna skrev: Storchenwiege är vävd i korskypert och de enfärgade i en special variant som kallas gåsöga.
Jag har undrat lite över om det är någon skillnad i strechighet få de mönstrade och enfärgade storkarna, om det är olika vävstilar. Jag tyckte att min kompis Leo Marin var lite stummare än min Ulli. Men det kanske var för att hennes var helt ny och min var tvättad ett par gånger? Eller är det nån skillnad? :?:
Användarens profilbild
Av Anna
Det är lite skillnad på dem men inte så väret mycket så det berodde nog lite på varje skulle jag tro.
Användarens profilbild
Av Anna
Vill tillägga att jag inte är expert på vävtekniker så om någon vet bättrre så rätta mig om jag skulle ha fel.
Användarens profilbild
Av Helena
Alexandra skrev: Jag har undrat lite över om det är någon skillnad i strechighet få de mönstrade och enfärgade storkarna, om det är olika vävstilar. Jag tyckte att min kompis Leo Marin var lite stummare än min Ulli. Men det kanske var för att hennes var helt ny och min var tvättad ett par gånger? Eller är det nån skillnad? :?:
Jag var hos Ingrid (Babydesign) idag och tittade på hennes sjalar, och jag tyckte att Leo var lite mjukare och tunnare än de övriga Storchenwiegarna (eller hur det nu heter i plural).
Användarens profilbild
Av Helena
Förresten Trollmamma, du har väl en Hoppediz, tycker du att det är någon skillnad mellan den och en Storchenwiege (ifall du provat en sådan).
Känns det som om Hoppediz är av bra kvalitet fastän den är så billig?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?