Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av funshine
tja vi har ju statsparken men den är väl knökfull i solsken. Ramnaparken kanske är ju gångavstånd från centrum finns ju en lekpark där om man skulle få tråkigt.
Användarens profilbild
Av Panakeia
funshine skrev:tja vi har ju statsparken men den är väl knökfull i solsken. Ramnaparken kanske är ju gångavstånd från centrum finns ju en lekpark där om man skulle få tråkigt.
ja, jag åker bil så för mig e det ingen fara, det handlar mest om att jag ska hitta isf! :wink:
Användarens profilbild
Av funshine
vet du var särlaköket ligger? I närheten av centralbron. Sjön bakom är ramnasjön. lekparken ligger på andra sidan.
Användarens profilbild
Av Panakeia
funshine skrev:vet du var särlaköket ligger? I närheten av centralbron. Sjön bakom är ramnasjön. lekparken ligger på andra sidan.
lost me compleatly....va ska jag söka på på eniro?!
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Nu ska du ju ändå sy, men jag tänkte bara inflika att Patapumen har större midjebälte än Ergon, alltså den vadderade delen är längre...
Användarens profilbild
Av funshine
tillbaks till ämnet panakeia hur långa gjorde du insnitten och hur breda?
Användarens profilbild
Av funshine
Jaha då går vi vidare med nästa fråga.
Huvudstödet. Hur högt behöver det vara? Minsta måttet är ju bara att mäta på nelius men hur högt borde det kunna bli? Är det nån som kan tänka sig att mäta lite på sin hyfsat stora knatte? skulle vilja ha sitthöjden dvs höjden från rumpan till huvudet benlängden är ointressant i detta läge. Eller kanske kolla hur högt det kan bli på patapum/ergo?
Användarens profilbild
Av funshine
ni som mäter kan ni inte kolla hur högt och brett huvudet är också och vikt på barnet skulle va skoj
Användarens profilbild
Av funshine
nej nu är jag förvirrad. gamla ergon ska ju vara 24 men nya ä3 32 enl. måtten på fakta om selar. det är ju jätteskillnad kan man bära större barn i nya eller är det beroende på att nya är som en luva och går upp över? Har aldrig sett gamla "in action"

AARGH! blir galen vill ju ha den klar till imorron (gekåstur) och det är ju bara luvan kvar.
Användarens profilbild
Av Annika80
funshine skrev:nu har jag ju bokat med annelie på fredag men om hon går med på det vore det ju roligare med några fler än bara vi två.
var i så fall.
Kan ni inte lägga in en tråd om träff på Bärsjalsträffar!? jag kanske är intresserad också :wink: Annelundsparken ligger ju ganska centralt annars med en stooor lekplats
Användarens profilbild
Av funshine
Annika80 skrev: Kan ni inte lägga in en tråd om träff på Bärsjalsträffar!? jag kanske är intresserad också :wink: Annelundsparken ligger ju ganska centralt annars med en stooor lekplats
ÅÅH vad besviken man kan bli trodde ju att nån ville hjälpa mig med min selsömnad.

Det där inlägget var lite gammalt men det vore ju skoj med en träff så du skulle kanske starta en egen tråd om ämnet Själv är jag bortrest fredag till måndag så det får bli antingen före eller efter helgen.
Användarens profilbild
Av Annika80
[quote="funshine
Det där inlägget var lite gammalt men det vore ju skoj med en träff så du skulle kanske starta en egen tråd om ämnet Själv är jag bortrest fredag till måndag så det får bli antingen före eller efter helgen.[/quote]
Oj kollade inte på datumen :wink: Slänger in en fråga om träff på sjalträffgruppen
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?