Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sisu
Haha, den var ju ashäftig ju!!
Till och med sambon drog lite på smilbanden....! :D
Av Ansi
Hur funkar jackan? Har man sjal under kanske? :?: Mycket cool!!! :P
Användarens profilbild
Av April
Ja, den är fin! :-)

Kram
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
WOW!! :shock:
Var hittade du bilden på den jackan!??
Undra var man kan köpa en sån????
Användarens profilbild
Av Mi
Var hittade du bilden på den jackan!??
www.babyidea.fi Jag blev jättesugen på den jackan! Dom hade också en annan jacka. Om man skulle få för sig att köpa en sådan jacka så MÅSTE man ha en sådan dubbel-hals-polo till!

Bild

Den här var ok också :)

Bild
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
Dom e jättesnygga ju!!!!!!!!!!!!!!!! :shock: :D
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Är det samma jackor som finns hos babyboden? Eller är detta någon annan?
Vill då gärna ha en sådan och en poncho med :roll: men det kostar ju en hel del.....
Användarens profilbild
Av Kristina
Jepp, det är samma som BabyBodens. :)
Användarens profilbild
Av Helena
Fast dubbelhalspolon skulle visst inte vara så bra, den satt visst inte åt så bra på den vuxne, så man frös om halsen ändå.
Det var iallafall någon som skrev om det här på Sjalbarn, jag har inte provat den själv.
Användarens profilbild
Av sillen
Jag har dubbelpolon och (lite snabbt för jag är på språng) barndelen är toppen, vuxendelen kass. Den är alldeles för lös och sladdrig så man måste ha ytterligare en halsduk och då försvinner ju en del av poängen? Dessutom är fleecen väldigt tunn.

Har mailat mina synpunkter till babyboden, Mias kommentar var att för det priset (runt 200:-?) går det inte att få fram bättre.

Skulle hellre betalat 300 för något som funkade än 200 för den här.

Vill någon köpa så varsågod och lägg ett bud :wink: !
Användarens profilbild
Av Ester
Skulle de inte kunna ha kardborre även p åvuxendelen så att man kan ställa in storleken?
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Katharina: är det en sådan där svart från babyboden? (om det är det) Hur är den i material och så. Hur blir den om man har den som vanlig jacka? Vill så väldigt gärna ha en bärjacka........säger min lilla köp :twisted:
Användarens profilbild
Av Helena
Snusibulingen skrev:Katharina: är det en sådan där svart från babyboden? (om det är det) Hur är den i material och så. Hur blir den om man har den som vanlig jacka? Vill så väldigt gärna ha en bärjacka........säger min lilla köp :twisted:
Jag har också en sådan från Babyboden, fast jag kanske har en äldre modell. Den går bra att ha som vanlig jacka också, man tar bort flärpen bara, men man får ha en halsduk på sig då, ifall det är kallt, för den går inte så högt upp i halsen.
Det är ingen sommarjacka direkt, man kan ha den ifall det är lite kallt på kvällen, men annars blir man ju alldeles för varm.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Bild

Den röda är en tunnare variant av den svarta jackan. Den röda ät tänkt mer som en sommarjacka.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?