Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Annika80
Har spanat på sovrumsgardinerna länge, och funderar på att stjäla den ena och göra en långsjal av. :D
Men tror ni det funkar? Tyget är ganska tunt (och svalt?) och har en giv på diagonalen på kanske 4-5cm gjort av 65% polyester och 35% bomull.
Isåfall blir det en lila långsjal :heart:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Det går väl alltid att testa. Om det inte skulle funka får du väl hänga upp den som gardin igen då. :)

Har du en bild på den? *nyfiken* (gillar lila)
Användarens profilbild
Av zmurfan
Såna tunna luftiga saker... tja jag har ingen aning om hur stabila de kan vara så testa... men håll dig över en madrass om det skiter sig. :)
Användarens profilbild
Av Annika80
:lol: kanske bäst det, men jag har dragit och slitit lite i dem och de verkar vara ok.
Ska se om jag orkar fixa det ikväll, nu ska sambon ut och åka vattenskidor, jag ska bara kolla på, kommer aldrig upp på dom där :hopmad: skidorna.
Användarens profilbild
Av printzezzan
nu ska sambon ut och åka vattenskidor, jag ska bara kolla på, kommer aldrig upp på dom där Maaad skidorna.
:rofl:

Påminner mig om första(och enda ) gången jag försökt åka vattenskidor! Det var även första och enda gången jag fått ut benen i perfekt split! aj aj... Farliga saker...
Av SnutteNuttan
Snyggt tyg! :tumsup:
När gubben kommer hem från vattenskidsäventyret kan ni väl slita i det båda två på samma gång så det säkert håller för knotten. :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?