Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av stinamaria
Är ganska säker på att den nya sjalen blir en av dessa. Vilken är bäst? Är easy care värd dom extra pengarna?
Användarens profilbild
Av Anso
Voj, voj, voj, så svårt!
Storken är BRA! Har själv en Inka som är tunn och mjuk. men på något sätt så känns Easycaren liiiite lyxigare. Jag är villig att lägga de extra pengarna på en Easycare.
Båda två har sköna, likvärdiga fållar, ungefär lika breda har jag för mig.
Eascyare har raka kortändar på gott och ont medan Storkis har sneddade kortändar och räknar sin längd exkl. ändarna så det tillkommer ca 20 cm per ände också.
Easycare känns lite tunnare tycker jag men det är ingen hiskelig skillnad.

Det bästa är om du kan få prova dem förstås.
Av stinamaria
tack för ditt svar :D

du vet inte vart man kan prova sjalar? eller vart man kan ta reda på vart man kan prova. jag bor i göteborg.
Av stinamaria
åh, okej =)
ska genast kika i den andra tråden ^^
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag tycker Anso har svarat bra, men tillägger att Easyn är lite stretchigare än Storken. Easyn är mjuk och lättknuten redan från start, medan Storken behöver "bäras in" lite för att bli riktigt skön.
Användarens profilbild
Av Kaja
Jag tror att det är lite hur man börjar... Jag började med Easy och när man sedan tar på sig en stork så känns den JÄTTETJOCK och styv. Men, när man har fått dra och slita lite i den (läs: knyta ett par gånger) så vet man ungefär hur den funkar och då är det ungefär samma.

Storken kändes däremot stadigare. När barnet väl sitter i så sitter det där det sitter. Easyn är aningens svajjigare, på grund av gosigheten. Har man ett väldigt aktivt barn så kanske storken är att föredra.

Det beror nog lite på vad man ska knyta med den också. Jag tänkte ha min 3,6-stork till ryggknyt och 4,7-easyn agerar för omslutet-X.

Om du ska ha den till en nyföding och skippa trikåsjal så hade jag kört på Easy. Alla gånger. Storken känns bättre för lite större barn. Men, detär som sagt min mening...
//Kaja
Av TullaMaja
Jag köpte en easy care Lava men skickade tillbaka den för att jag tyckte den var så tjock....Beställde en Stork istället,nämligen Anna :D Tycker att den var tunnare och mjukare...men som sagt det är ju så olika.Tilläggas bör att detta var mitt första sjalinköp efter min Pikku-Ruu (som såklart var helt underbart tunn och gosig) Vävda sjalar är ju ett annat kapitel liksom..........
Lycka Till !!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?