Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av trollmamma
Hejsan !
Jag har läst lite här o jag är lite intresserad av att köpa en tunn sjal.

Just nu bär jag i en Hoppediz eller en hemma sydd o vill gärna ha en tunnare min lille son är mer kamin än jag.

Funderar på en Amasona Antigua eller Ella roo men hur ska de tvättas ???

Tacksam för svar
trollmamma
Av Alexandra
Jag tvättade min EllaRoo på vanlig tvätt 40 grader, hängtorkade den över en dörr.
Användarens profilbild
Av Kristina
Samma med Antiguan, tvätta i 40 och hängtorka. :)
Användarens profilbild
Av Helena
Ella Roon är rätt styv i början, den måste tvättas några gånger för att bli mjuk, och så innehåller den överskottsfärg.
Av Alexandra
Helena skrev:Ella Roon är rätt styv i början, den måste tvättas några gånger för att bli mjuk, och så innehåller den överskottsfärg.
Ja, min EllaRo var jättehård och sträv när jag fick den, men blev mjuk och skön redan efter första tvätten.
Användarens profilbild
Av Anna
Jag var på sjalfika i Göteborg nyligen och jämförde där min Antigua med en Ella Roo i samma färg och jag kan avsjöja att de är EXAKT likadana. Vi kunde mönsterpassa dem precis och de kändes helt lika. Båda var tvättade en gång och ella roon som tvättats i högre temperatur var något mjukare.
Av Alexandra
Anna skrev:Jag var på sjalfika i Göteborg nyligen och jämförde där min Antigua med en Ella Roo i samma färg och jag kan avsjöja att de är EXAKT likadana. Vi kunde mönsterpassa dem precis och de kändes helt lika. Båda var tvättade en gång och ella roon som tvättats i högre temperatur var något mjukare.
Jag har misstänkt att de var lika :) !
De blårandiga ser identiska ut på alla bilder.
Det är alltså samma sjal då, fast med olika namn? :wink:
Användarens profilbild
Av Anna
Vi kunde då inte se någon som helst skillnad på dem. Det var en liten färgton som skilde i en av ränderna, men det var så lite att det antagligen beror på att de är vävda vil olika tidpunkter helt enkelt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?