Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av SnutteNuttan
Dom är ju så läckra!
:tumsup:
Av missX
Nu får ni allt ta och berätta för mig (och visa också kanske) vad denna thaiväska är för en väska!

Har sett er nämna den på fler ställen här på sjalbarn och jag fattar ingenting :hmm: !

Och om den är så bra som ni skriver så måste ju jag också ha en!
Användarens profilbild
Av sus
missX skrev:Nu får ni allt ta och berätta för mig (och visa också kanske) vad denna thaiväska är för en väska!
Den jag har är den typen som mammahappy fixade ett storköp av från usa. Den heter egentligen hammock bag (tror jag) och går även att köpa på ebay. Det började väl med att Buscilla la in en bild på sig själv när hon hade en "handväska" köpt i tailand på sig. Hon tyckte att den funkade jättebra att bära över axeln när man hade barn i sjal och sen var det någon som tyckte en var smart och praktisk och ville ha en. Några valde att sy själva och mammahappy hittade den färdigsydda på ebay och fixade storköp.
Jaghar ingen bild, men om du letar lite så finns det massor av bilder på köpta och hemmagjorda varianter.
Det jag tycker är så bra är att den rymmer hur mycket som helst utan att se kontig och tom ut om man bara har en bok och ett par nycklar i, den tar ingen plats alls när den är tom (som en plastpåse ungefär) och framför allt har min ett så brett axelband att belastningen sprids över axeln och ryggen precis som med en sjal (till skillnad från vanliga axelremsväskor)
Av IdaM
när ska ni beställa fler väskor? jag vill oxå ha....
Av missX
sus skrev:
missX skrev:Nu får ni allt ta och berätta för mig (och visa också kanske) vad denna thaiväska är för en väska!
Den jag har är den typen som mammahappy fixade ett storköp av från usa. Den heter egentligen hammock bag (tror jag) och går även att köpa på ebay. Det började väl med att Buscilla la in en bild på sig själv när hon hade en "handväska" köpt i tailand på sig. Hon tyckte att den funkade jättebra att bära över axeln när man hade barn i sjal och sen var det någon som tyckte en var smart och praktisk och ville ha en. Några valde att sy själva och mammahappy hittade den färdigsydda på ebay och fixade storköp.
Jaghar ingen bild, men om du letar lite så finns det massor av bilder på köpta och hemmagjorda varianter.
Det jag tycker är så bra är att den rymmer hur mycket som helst utan att se kontig och tom ut om man bara har en bok och ett par nycklar i, den tar ingen plats alls när den är tom (som en plastpåse ungefär) och framför allt har min ett så brett axelband att belastningen sprids över axeln och ryggen precis som med en sjal (till skillnad från vanliga axelremsväskor)
Jag har kollat runt lite här och hittat en del bilder på den redan. Den ser verkligen superpraktisk ut. Även jag skulle nog behöva en sån. Min handväska är alltid överfull när jag ska iväg med bara minstingen (för då orkar jag inte ta med skötväskan utan pular ner allt i handväskan) :wink: .

Jag får hålla ögonen öppna så jag inte missar om det görs en sambeställning till. Eller så kanske jag helt enkelt får ta och sy en själv.
Användarens profilbild
Av mammahappy
IdaM skrev:när ska ni beställa fler väskor? jag vill oxå ha....
Jag mailade han som jag beställde väskorna av för ett par dagar sen. Å om c:a 4 veckor får han visst in en ny order med väskor. Så jag lägger väl ut ett inlägg typ en vecka innan så att folk har tid på sig att se det.
Vet ni att ni tex är på semester i slutet på juli så får ni gärna skicka ett pm innan å skriva vad ni vill ha så ska jag nog kunna fixa det! :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?