Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Broccolli
Hej på er! Jag är väldigt ny här inne så hoppas ni har överseende med att jag inte kan NÅT om sjalar, än :roll: Jag har tack vare fl fått nys om sjalbarn och funderar starkt på att beställa en vävd långsjal, Hoppediz 4,6 m! Jag blir väldigt fundersam ang måtten: jag är 169 lång och 54 kg! Min man är (förlåt älsklingen att jag säger det officiellt:) 180 lång och 100 kg! Vill kunna variera mig med sjalen så tror ni 4,6 passar åt oss båda? 5,4 blir ju bautastor för mig och det blir ju mest jag som kommer använda sjalen :? Funderar på att beställa på edenbaby eftersom jag får med en liten ryggsäck också, om de nu har nån färg jag gillar! Åh, jag hatar att ha beslutsångest :blahblah:
Användarens profilbild
Av boosten
Ja jag vet inte om du har nån koll på knytningarna än, men en 4,6 räcker ju till alla knytningar till dig, och nästan alla till maken. Det jobbiga är ju att han förmodligen inte kan ha knuten på magen när han bär omslutetX på magen, men han kan säkert klara det med knuten i ryggen, eller med bara vanligt dubbelX. Det avlastar inte riktigt lika bra, men funkar ändå helt ok om du frågar mig.. Sen kan ju kanske maken få en egen lång sjal så småningom, om han blir sjalbiten! :D

Annars funkar det ju med 5,2 till dig också, men det lär bli nåt extra varv runt midjan även vid omslutetX på magen..

(om du blir förvirrad av knytningsbenämningarna finns instruktioner på sjalbarns förstasida under "knyta" och sedan "vävd långsjal".)
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Min Andy Pandy (förlåt att JAG säger det officiellt :lol: 8) ) är typ i din sambos vikt- och längdklass och vi har 5,4:a som han använder. MEN det är ju bara den allra längsta knytningen som kräver en 5,4:a de andra knytningarna klarar iaf min sambo sig på en 4,6:a. Om man vill bära fram på mage KAN man ju faktiskt använda dubbelX eller vad den nu heter. Man behöver iaf INTE använda omslutet och då måste man inte ha så lång.

Men var bor ni? En sjalträff för att prova att knyta med de olika längderna kanske skulle vara idé innan du beställer...?
Av Broccolli
Jag är sugen på att ta en 4,6 , den räcker känner jag!
Jag bor i Karlstad men jag vill beställa nu :lol: Orkar inte vänta, hehe. Men jag vet inte om jag vill ha nån stark färg, randigt eller beige :whut: Det måste ju liksom matcha kläderna något och jag som är blekfis vågar nog inte ha för starkt, det kanske låter löjligt :)
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Broccolli skrev:Jag är sugen på att ta en 4,6 , den räcker känner jag!
Jag bor i Karlstad men jag vill beställa nu :lol: Orkar inte vänta, hehe. Men jag vet inte om jag vill ha nån stark färg, randigt eller beige :whut: Det måste ju liksom matcha kläderna något och jag som är blekfis vågar nog inte ha för starkt, det kanske låter löjligt :)
inte alls, men kairo är toppen! :D :D
Av Broccolli
Har inte lärt mig hur man citerar än :oops: Iaf, jag tror jag tar kairo , den är jättefin - fast det är iofs alla men den passar nog mig bäst :roll:
Av belinda
Broccolli skrev:Har inte lärt mig hur man citerar än :oops: Iaf, jag tror jag tar kairo , den är jättefin - fast det är iofs alla men den passar nog mig bäst :roll:
hej å välkommen :D för att citera trycker du på lilla vita citeraknappen i högra hörnet :)
Kairo är jättefin :wink:
Av Broccolli
belinda skrev:
Broccolli skrev:Har inte lärt mig hur man citerar än :oops: Iaf, jag tror jag tar kairo , den är jättefin - fast det är iofs alla men den passar nog mig bäst :roll:
hej å välkommen :D för att citera trycker du på lilla vita citeraknappen i högra hörnet :)
Kairo är jättefin :wink:
Hej och tack för välkomnandet! Nu har jag lärt mig det med :P
NU har jag bestämt mig, vi är rörande överens här hemma om att ta en Paris :vågen: Nu ska jag beställa, kul!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?