Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Shyme
Trots lite trassel så var det lättare än vad jag kände där mitt i.. :D när allt bara vart fel. Har bara testat de lite snabbt med en motvillig Miranda för att ta bilder men den käns bra så långt i alla fall... (hon sitter inte så där tiptop var inte så samarbetsvillig idag :) )

Blått pearl-tyg med silverfärgade large alu-ringar.
Bild

Har även bytt ringar på min "liv" ringsjal från ägirs hus. Från vita nylonringar till bronsfärgade large alu-ringar.
Bild

Har tyg och ringar till ytterligare en ringsjal i pearl, får se om jag ger mig på det projektet igen (vad jag nu ska med en till till :? )
Av belinda
ååå vad fina! jag funderar också på att slakta en av pärlorna till ringis, nu blev jag inspirerad :D
Användarens profilbild
Av aspen
jättefin, får jag fråga om diametern på ringarna. jag har beställt 7 cm, men det står inte vad storleken heter
Användarens profilbild
Av Shyme
Jag har köpt ringarna från www.slingrings.com

7 cm i diameter är mina mediumringar, ska gå och mäta largeringarna....

... mina mediumringar från slingrings är ca 7,5 cm från ytterkant till ytterkant och largeringarna ca 8,7 cm från ytterkant till ytterkant.
Användarens profilbild
Av Buscilla
Kanoners :vågen:. Ser ju hur bra ut som helst :tumsup:
Användarens profilbild
Av naggie
Det där blev ju hur fint som helst :D
Blev sugen på att sy en ringsjal. Får man fråga hur mycket du fick betala totalt för ringarna?
Användarens profilbild
Av Shyme
Jag köpte 3 par large och 1 par medium, har för mig att det blev strax över 180 kr.

Köper man 5 par blir frakten genaskt mycker dyrare och håller man sig under 200 kr slinker det oftast genom tullen.
Användarens profilbild
Av Totte
Det blev jättebra!! :vågen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?