Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av boosten
koppar/bruna vore väl fint?! Annars är ju silver snyggt till allting..
Användarens profilbild
Av Tiz
silver!
Användarens profilbild
Av aspen
tack så mycket för svaren. jag gillade det första=brons

(jag har ju aldrig nånsin gillat varken rosa eller brunt, men helt plötsligt gillar jag det som bara den, speciellt ihop)

jag har dock tagit silver som handrahandsval på beställningen :lol:
Av belinda
Får jag ändra mej? jag svarar brons, det blir nog riktigt snyggt!
Senast redigerad av belinda den ons jun 28, 2006 19:39, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Kotten
Det tror jag med.

Jag har förresten hämtat mina tyger på posten idag. Tusen tack annelie!
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Nu känner jag mig lite som en udda fågel här, men jag gillar inte alls large-ringarna jag har i min hoppis-ringsjal. De är för stora, tycker JAG alltså. Och pearltyget var ju tunnare och smidigare än jag hade väntat, så jag skulle nästan gardera mig och köpa ett par medium också, när jag ändå beställer för kunna prova och sen ha ett par ringar över till en annan ringsjal eller för att sälja vidare.
Av belinda
Kaffemoster skrev:Nu känner jag mig lite som en udda fågel här, men jag gillar inte alls large-ringarna jag har i min hoppis-ringsjal. De är för stora, tycker JAG alltså.
men tänk att det tycker jag oxå tror jag :shock: att Large är för stort i min delhiringsjal alltså. Jag har ignorerat de tankarna eftersom jag antagitatt jag haft fel,och bara behövt öva mer eller nåt. :roll:
Användarens profilbild
Av aspen
oj då, jag som både har lagt in beställning och försökt pressa priset. jag frågade nämligen i en annan tråd, vilken storlek och de flesta tyckte large
hmmm :mitvit:
Användarens profilbild
Av aspen
fast såklart, egentligen vet jag inte vilken storlek jag köpt eftersom de bara hade 1 som var 7 cm i diameter. det var på babyboden
Användarens profilbild
Av Shyme
Jag har precis sytt en ringsjal i rearl-tyg med large aluminiumringar och tycker så här utan att ha provat den på Miranda än att det vart bra. Tror det skulle bli bökigt med mindre ringar.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?