Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av belinda
Frida med Mea skrev:
Kotten skrev:Jag har en drös fiskarbyxor, säg till om du vill ha måtten. Jag är 172 cm lång och ca 36/38.
Jag vill!

Hur långa ben har du? så jag vet ungefär hur mycket jag ska förlänga dem. (har 36 tum =hittar inga byxor som passar :( )
I do to! nyfiken på måtten alltså, är lite kortare och mindre iofs men det skulle va sjysst att ha nåt att utgå från :D
Användarens profilbild
Av Monia
Nu har jag blivit väldigt intresserad av omlottbyxer när jag läste den här tråden.:hmm: :twisted: Är det någon som har en bild på ett par?? Skulle vara spännande att se!!!
Användarens profilbild
Av Kotten
belinda skrev:
Frida med Mea skrev:
Kotten skrev:Jag har en drös fiskarbyxor, säg till om du vill ha måtten. Jag är 172 cm lång och ca 36/38.
Jag vill!

Hur långa ben har du? så jag vet ungefär hur mycket jag ska förlänga dem. (har 36 tum =hittar inga byxor som passar :( )
I do to! nyfiken på måtten alltså, är lite kortare och mindre iofs men det skulle va sjysst att ha nåt att utgå från :D
Jag lägger ut det tonajt.
Användarens profilbild
Av sirisirius
Jennelii skrev: Är dom inte "ute"?
Nepp, snart kommer alla sjalbarnare ha såna på sig! :D
Användarens profilbild
Av norkmedoo
Helen skrev:Du knyter bakdelen runt magen och magdelen runt ryggen.. hmmm lät konsitigt.. :lol:
De är öppna i sidorna där de går omlott. Man kan antingen knyta framdelen över bakdelen eller tvärt om..
Beror på om det är medvind eller motvind. :lol: :lol: :lol:
:rofl:
Användarens profilbild
Av naimiez
Tittade i en tidning hos mamma idag, en sy det självtidning.....och där var mönster och sybeskrivning ;-) Säg till om jag skall fixa åt någon....
Användarens profilbild
Av sirisirius
naimiez skrev:Tittade i en tidning hos mamma idag, en sy det självtidning.....och där var mönster och sybeskrivning ;-) Säg till om jag skall fixa åt någon....
Det hade vart toppen! Jag började på ett par men kom inte så långt.
Användarens profilbild
Av eedar
det skulle jag j'tteg'rna se! vilken tidning var det _ vill sy!! :D
Av Petra
naimiez skrev:Tittade i en tidning hos mamma idag, en sy det självtidning.....och där var mönster och sybeskrivning ;-) Säg till om jag skall fixa åt någon....
Japp nu är du tillsagd.
Användarens profilbild
Av marybell
Oj, jag har letat beskrivning til såna i 3 år! Såg ett par idag var på väg att hoppa av på fel hållplats och följa efter dem :lol: om någon har beskrivning att skicka skulle jag bli utom mig av lycka!!! Har någon bild kanske? :P
Av Petra
Har ingen en bild på färdiga byxor.
Av Sussi med Maja
Petra skrev:Har ingen en bild på färdiga byxor.
Ja, det skulle jag också vilja se :)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?