Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aspen
åh, jag som köpte en på stadium för 150 kronor, denna var ju dessutom snyggare
Av dora
snygg och billig och bra! tack för tipset!
Användarens profilbild
Av Kristina
Varför finns inget Biltema här i stan? Dom verkar ju ha massor med prylar som jag vill ha ju!
Användarens profilbild
Av Veronica_E
Köpte en idag men den kostade bara 29kr här... 8)
Användarens profilbild
Av Siena
hmm, man kanske ska ta och leta upp närmsta biltema-ställe då! Tror ni man får rum med ett par ombyten kläder i den tillsammans med blöjor? Man har ju fått ett litet kräkbarn som gärna kräker ner några uppsättningar tröjor och byxor per dag! :?
Användarens profilbild
Av Veronica_E
Siena skrev:hmm, man kanske ska ta och leta upp närmsta biltema-ställe då! Tror ni man får rum med ett par ombyten kläder i den tillsammans med blöjor? Man har ju fått ett litet kräkbarn som gärna kräker ner några uppsättningar tröjor och byxor per dag! :?
Nja tveksamt, möjligtvis ett ombyte och ett par blöjor. Nu har jag inte väskan framför mig så jag kan inte svara exakt...
Av Aelia
jah har en sån och det är mycket som får plats i den :lol:
Användarens profilbild
Av Veronica_E
Aelia skrev:jah har en sån och det är mycket som får plats i den :lol:
Ja, jag kikade på den igen nu och den var större än jag såg framför mig :)
Användarens profilbild
Av Tinalqua
om man ändå hade bil så man kunde ta sig till biltema oxå
Användarens profilbild
Av Calinas
Siena skrev:hmm, man kanske ska ta och leta upp närmsta biltema-ställe då! Tror ni man får rum med ett par ombyten kläder i den tillsammans med blöjor? Man har ju fått ett litet kräkbarn som gärna kräker ner några uppsättningar tröjor och byxor per dag! :?
Svågetorp, malmö...Den är Gigantiskt!!..men kul.. :D
Användarens profilbild
Av guldmane
Jag köpte en sån igår. De verkar tillräckliga för ett ombyte, några blöjor samt lite plock. Den kostade 30kr jämt.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?