Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ansi
(*Tjat, tjat*)Behöver lite hjälp med mina färgfunderingar när det gäller Hoppizen.

Gillar Osakan men är det svårt att få till knytningen så det blir snyggt med ränderna?? Osakan är mer somrig....Moskaun känns rätt höstig men varm och gosig...(Tänkte ju dessutom sy en egen ringsjal i nått rött....)
Har ju oxå läst i flera trådar att tyget är av olika kvalité- någon som känt på båda???

Frågan är ju om inte vi, två bleknosar till blondiner, försvinner i Osakan?
Senast redigerad av Ansi den mån maj 30, 2005 11:29, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Alven
Ansi skrev:Gillar Osakan men är det svårt att få till knytningen så det blir snyggt med ränderna?
Nä, inte det minsta. Ränderna blir snygga hur man än knyter, de formar ju sig efter barnet liksom... Om man nu tycker att det är viktigt hur ränderna blir är det snyggast att knyta omslutet! :D

Bild
Senast redigerad av Alven den mån maj 30, 2005 22:56, redigerad totalt 1 gånger.
Av Ansi
:D Det var ju din bild som gjorde att jag fick upp ögonen för Osakan! Jättefin är den!!!! Dagens I-landsproblem med knytningen alltså * G*
Då får jag träna på omslut då!!! :D Svårt med min Babu med en 10-kgs tjej i ......
Användarens profilbild
Av April
Jag tycker också Osakan... Den är ju såååå fin! :-D

Kram
Användarens profilbild
Av Tabby
Ja Osakan är jättefin :-)
Av Ansi
NU är den beställd! Tyvärr har jag velat en massa men jag tror det blev en Osaka tillslut! Valet stod mellan Osakan och Panaman... De är ju så fina båda två men Osakan verkar lite svalare nu till sommaren! Längtar till den kommer!!! :D
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
Grattis vad spännande med en ny sjal!!! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?