Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av engdam
Har aldrig burit eller haft en sjal, men vill ha till vårt barn som beräknas komma om ca en vecka... Dags att köpa en nu då om jag vill ha den från början. :-)

Sitter här och det känns som världens djungel. Har fattat att en trikåsjal är bra att ha i början när bebisen är nyfödd.

Vilken är tunn?(tänker på sommarvärmen)
Vilken är lättast att knyta?
Vilken rekommenderar ni?
Ska det vara ngn speciell längd?

Har hört en del bra om sino och pikku ruu. Finns det andra ni rekommenderar istället eller ska jag välja en av dessa och i så fall vilken?
För och nackdelar?

Tacksam för svar....

Förvirrad nybörjare
Användarens profilbild
Av Crappy
Jag har en tricot-slen turkos, som jag älskar :-)

Är väldigt nöjd med sjalen, lätt hanterar, snygg och mysig dock lite varm nu under sommaren men min son tycker att varmt = gossigt

/ Också en Åsa
Användarens profilbild
Av naggie
Vi har också en tricot-slen som vi är supernöjda med. Men jag måste säga att jag är sååååå nyfiken på sino sjalarna för de verkar vara svalare och finns i jättefina färger (tyckte att jag såg en sino under säljes om du är sugen på en sån). Sen är faktsikt trikåsjalar i allmänhet lättare att lära sig och knyta med så det kommer att gå jättebra vilken du än väljer :D
Av engdam
naggie skrev:Vi har också en tricot-slen som vi är supernöjda med. Men jag måste säga att jag är sååååå nyfiken på sino sjalarna för de verkar vara svalare och finns i jättefina färger (tyckte att jag såg en sino under säljes om du är sugen på en sån). Sen är faktsikt trikåsjalar i allmänhet lättare att lära sig och knyta med så det kommer att gå jättebra vilken du än väljer :D
Springer dit direkt och kollar!! Tack för alla svar!
Användarens profilbild
Av naimiez
Crappy skrev:Jag har en tricot-slen turkos, som jag älskar :-)

Är väldigt nöjd med sjalen, lätt hanterar, snygg och mysig dock lite varm nu under sommaren men min son tycker att varmt = gossigt

/ Också en Åsa
Har också en turkos :-) Är det denna?

Bild

Har också en SINO Kråkbär som är tunnare och lite stadigare.....helt underbar den också....fast den är ganska mycket dyrare.... ;-)
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
En massa tricot-slen ser jag...Jag vill bara säga att jag ÄLSKADE vår babybundler, den är dock ganska tjock så kanske inget för sommarvärmen... :roll: :roll: Men jag ÄLSKADE också vår sand/jord från minimundus och den var TUNN. Jag blir lätt varm och svettas men minimundus-trikån hade jag hela vintern INNANFÖR en Canada Goose dunjacka med lilleman i och svettas aldrig.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?